Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dit is dan weer zo een post die weer erg jammer is..

PS4 is gewoon een betere console de games komen er ook weer aan en voor de multiplats hoef ik niet bij een X1 te zijn.

Echter een gratis X1 ga ik niet uit de weg (no way dat ik zoveel geld betaal voor zo een ding)

Dan vind ik het heus niet erg om een Dead Rising of Titanfall te halen.

Dus nee ik stap niet over, ik game nu tijdelijk op de X1 even titanfall spelen en dan zal de x1 weer de deur uitgaan.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Doe je hem dan weer weg? Dat had ik dan weer niet gedaan. Er blijven echt wel toffe exclusives uitkomen voor de X1. Ik vind de console ook te duur en onder de maat presteren, echter als ie gratis was zou de X1 lekker blijven staan.

@ Bigkabuto: het zou ook zo maar eens kunnen dat de verschillen voor de niet cross-gen multiplats juist kleiner worden.

Hoe vaak komt het eigenlijk voor dat er een nieuwe sdk uitkomt? Dat wordt nu steeds overal genoemd mbt de X1. Echter als je mij vertelt dat voor elke console er elke maand een nieuwe versie uitkomt geloof ik het zo.

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Jawel dat is ook weer zo en daar heb je helemaal gelijk in, maar mijn zoontje wordt in september al weer 2 (ik zou de X1 pas weg doen rond november) en dan worden de tijden die je kunt besteden op je console ook een stuk minder en de backlog nog enorm groter.
    Dat was ook een van de grote redenen om geen 2 consoles in huis te halen..

Begrijp me niet verkeerd ik vermaak me prima met een X1 X-Junk en Leis hadden absoluut gelijk dat het gewoon een top apparaat is absoluut (leukste next-gen titel is voor mij tot nu toe Dead Rising, even de beta van Titanfall niet meegerekent), maar ik neig na Titanfall meer naar de singleplayer adventure games waar je gewoon s'avonds even snel weer verder aan je game kan beginnen en je niet gelijk achterloopt.

De PS4 bied mij in dat geval meer aan zeker met Uncharted en The Order, op een gegeven moment moet je keuzes maken (hoe jammer die ook zijn uiteraard)

4. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Jah, de lack aan spellen deed gewoon pijn.

Ik wou het prachtige systeem meer gebruiken maar dat kon niet door de lack aan spellen, toekomstige spellen boeiden mij ook niet echt(misschien een paar)
    Pas eind dit jaar komen er pas echt vette games voor de ps4 en haal ik hem gewoon weer binnen.

Ik vind de ps4 echt een top systeem maar de spellen atm zijn niks aan.
    Pas als spellen als the order 1886 enzulks uitkomen word ik weer hardcore ps4 haha.

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.969
    Wait wut? Ik dacht dat je 14 was ofzo 8):+

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ben ik ook.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dan hou je de X1 toch gewoon lekker voor Titanfall en Halo? Het zou zonde zijn om hem weg te doen en later weer opnieuw te kopen omdat je toch die exclusives wilt spelen. Die backlog blijft er wel als je hem weer opnieuw wil kopen, als je dat wil.

8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ja komt wel goed, ligt er natuurlijk ook aan hoe geweldig Titanfall wordt natuurlijk :+

9. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ik wacht meer op Quantum Break dan Titanfall eigenlijk. Vind het zo verdomd jammer dat Titanfall geen SP heeft..

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik zou em ook gewoon houden. Quantum Break wordt misschien ook tof. Misschien wel meer toffe exclusives.

11. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Titanfall lijkt me leuk, maar is voor mij geen system seller.

Maar goed, dat is persoonlijk (ben sowieso geen die-hard shooter fan). Als ik aan Titfanfall denk, denk ik gewoon aan COD in een ander jasje; leuk, misschien verslavend, maar niets speciaals.

Quantum Break is wel een game waarvoor ik een X1 zou willen.

Volgende maand inFamous, daarna Driveclub... het gaat wel goed komen qua PS4 exclusives. Heeft alleen zijn tijd nodig.

Ik kan het wel begrijpen als mensen hun PS4 verkopen. Killzone en AC ben ik ook allang zat. En non-stop BF4 gaat na een tijdje ook vervelen. Dan blijft er weinig over. Of je moet Knack leuk vinden. 8)

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou Titanfall dan maar eens even proberen, al is de beta helaas afgelopen. (er zijn genoeg mensen die na het spelen van Titanfall een 180 hebben gedaan net zoals de One :+)

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik snap niet dat mensen next gen kopen en na 2 maanden klagen dat er op korte termijn geen games voor zijn en het dan weer sellen

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gisteravond nog een tof artikel geplaatst van Eurogamer over Titanfall. :)

http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=5090670&postcount=1097

En COD met mechs is een redelijk standaard antwoord van veel mensen. Maar zoals veel sites ook zeiden voor de Beta. Dat zeggen wel alleen de mensen die het niet gespeeld hebben. Wat ik kan begrijpen hoor en logisch is. :)
    Maar nu ik de Beta heb gespeeld geef ik de sites gelijk dat het idd niet COD met mechs is. :)

15. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    @UpinSmoke0611

Dat snap ik nou ook niet.

Het was al maanden van te voren bekend wat de launch line up zou worden.

Blind Staten op de hype denk ik dan.

@Malaki

Ik zei dat niet om personen aan te vallen.

Het was gewoon een constatering dat de die hards PS owners toch binnen een vrij korte periode weer in de X1 geintreseerd zijn.

Om nou al te roepen van ik verkoop de X1 weer terwijl je het een prima console met leuke games vind is wat tegenstrijdig.

16. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij de komende maanden maar 1 console: de PS3

Dark Souls 2 en FFXHD.

Heb inFamous ook in de bestelling staan, maar of ik daar aan toe ga komen :+

17. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Je vergeet Ground Zeroes ;)

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Castlevania 2 en South Park komen ook nog op de oudere-gen ;) die ik eigenlijk ook wel wil spelen maar wie weet porten ze die nog wel.

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    En Southpark: The Stick of Truth :cool:

20. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    En dan lekker je Ps4 stof laten happen.Daar snap ik nou helemaal niks van.Geld te veel maybe ?

Deel Deze Pagina