Sterf met die kut game. Kom niet eens langs die papzak van een demon als ik net mijn cel uit ben. Kutgame van mijn kut 360 gepleurd. Pleur op met dit soort hartverzwakkende games. O en dit: Verdomme in nog geen 5 fatsoenlijke klappen dood.
Alien Base missie wel gehaald. 245 dagen overleefd. Wat is nu het werkelijke einde? Dat lijkt er niet te zijn.
Doe ik wel met enemy within, aangezien ik Unknown gefucked heb. Met enemy withhin is het een klein beetje makkelijker vanwege die mechs. Ik heb er gelijk maar 3 aangeschaft en 2 in mijn team zitten. Anyway is dit niet het juiste topic.
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/8802-Dark-Souls yahtzee speelt eindelijk Dark Souls en wat een verassing, de reviewer die op Metroid en Portal na alles kut vind vind Dark souls natuurlijk ook fantastisch
vet. Ben je in het verhaal nou dezelfde gozer als in deel 1? Of is dat weer een andere hero? Heb deel 1 denk ik iets van 20 keer uitgespeeld, maar het verhaal blijf ik vaag vinden. Gelukkig dat deel 2 daar duidelijker in wordt. Tenminste, dat zei de developper