Geloof ik echt niks van dat je TR op beide consoles hebt :-s. Maar goed, "wat een onzin" was @ MGS een Sony game en daarom mooier op de PS4. Dat is nu wel voorbij
Hoe weet je dat dat onzin is dan? Ik heb geen idee hoor, maar zou opzich wel logisch kunnen zijn toch? Dat ze de game maken op de PS4 en daarna porten naar de X1. En aangezien die moeilijker is om voor te programmeren, dus grafisch minder is
Het is inderdaad voor iedereen verschillend. Of ik spijt ervan krijg weet ik dus echt niet, ik heb de ps4 gekozen op grond van grafische kwaliteiten tegen over de xbox one. En niet gekeken naar het verleden waar ik het meeste plezier heb mee gehad. Grootste fout, want ik wen totaal niet aan het apparaat en controller. Was daarom benieuwd wat jullie nou echt vinden van het verschil.
Dat zou kunnen, maar Leis argument was "mgs is een sony game". Als het budget maar 1tje toelaat, had je beter naar de exclusive games kunnen kijken die je aanspreken.
@upinsmoke. Dat had ik beter kunnen doen ja. Ben mij daar laatst al bewust van geworden. Zoals Son ryse of Rome lijkt mij echt een mooie/leuke game, terwijl hij bij sommige websites niet goed staat aangeschreven. Budget laat wel 2 toe, maar vind dat persoonlijk onzin. Ik bedank jullie tot dusver, ik heb mijn keuze wel gemaakt.
geloof wat je wil, maar mijn uitnodiging blijft geldig! maar om zo van de daken te schreeuwen dat er zoveel verschil tussen de ps en de xbox zit, is heel overdreven! het verschil is te verwaarlozen
IDD klopt beide op 1080p maar op xbox one 30FPS en ps4 60FPS! maar ik zie echt het verschil niet! nu ik heb geen zin om mijn in een oorlogje te gooien, ik heb beide consoles en ik weet best wat mijn voorkeur geeft 7 games voor de X1 tegen 2 games ps4 dit zegt genoeg volgens mij
Heb ook beide consoles maar mijn voorkeur naar de PS4 blijft. Ook het dashboard van de ps4 vind ik vele malen fijner.. Alles lekker op 1 beeld en fraai vormgegeven. X1 dashboard vind ik ook oke maar ik vind het allemaal een beetje crappy ogen. Het instellingen menu doet mij zelfs een beetje aan Android denken.. Weet niet waarom, kijkt op de een of andere manier niet fijn
Hebben jullie ook dat de tiles op de Home pagina waziger zijn dan dezelfde tiles die op de Pins pagina staan?
De volgende link heb ik via de support gehad: https://support.xbox.com/en-US/xbox-one/system/troubleshoot-parties Ik heb er weinig aan gehad misschien jij wel.
Waarom kan ik niet naar iemand zijn gamercard als ik BF4 ben aan't spelen? En ik zie ook niet meer met welke mensen ik voor het laatst gespeeld heb, hebben ze dit eruit gehaald in BF4?