[PS4] Final Fantasy XIV: A Realm Reborn [Beta]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 29 jun 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Laatst bewerkt: 19 feb 2014
  2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, dan ga ik em niet spelen. Enige die mij een subsription afhandig kan en gaat maken is ESO ...

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Geen enkele game kan mij een subscription afhandig maken, en al helemaal niet TESO. :+
    Daarom speel ik nu de beta, heb ik toch even kunnen spelen zonder een sub te betalen. :p

4. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Altijd jammer als mensen gelijk afhaken bij een sub. Game is de sub kosten zeker waard.

Staat bij jullie ook een slotje op de Beta btw? Bij PS3 Beta kon ik de client opstarten maar op de PS4 helemaal niks, enkel installen.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Geen enkele game is de sub kosten waard! 60 piek en dan nog eens maandelijkse kosten? NOPE.
    Vooral na het spelen van Guild Wars 2 ga ik nooit voor een sub betalen. Die game heeft me geleerd hoe het moet. :+

Ik kan ook nog niks met de PS4 beta. Zal pas de 22e unlocked worden.

6. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    De game is geen EUR 60 maar EUR 30/40 :) En ik krijg de PS4 voor niks, dus dan ook nog eens gedeeld door 2. Ik persoonlijk vind het de maandelijkse kosten meer dan waard, maar ja die discussie hebben we al eens gehad :):

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    30/40 dan. whatever. Dat verandert niks aan mijn punt :+ Eerst de game aanschaffen en dan maandelijks blijven doorbetalen. Game kan nog zo geniaal zijn, dat ga ik nooit van zijn leven doen.

Ja, daar hebben we het al over gehad. Ik moet er niet aan denken wat ik inmiddels zou hebben moeten betalen als GW2 een sub had. Mijn god zeg. 8)

Niks tegen de kwaliteit van de game, maar ik hoop dat iedere game met een sub keihard flopt zodat ze eindelijk eens van dat systeem afstappen.

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Maar ja, geen sub = microtransacties....

Die games en hun content moeten toch ergens van betaald worden....

Heb jij nog nooit iets gekocht in GW2 Dulle?

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    1 keer ja. :+ Een nieuwe fancy outfit volgens mij.
    Je kunt daar gems kopen met echt geld, maar diezelfde gems kun je ook met Gold kopen wat je gewoon ingame verdient door te spelen. (die gems gebruik je dus om outfits etc te kopen) Dus zelfs die paar mogelijke microtransactions die er zijn kun je omzeilen door gewoon te spelen.

GW2 is niet F2P, maar B2P. Dat vind ik de ideale tussenweg. En die transactions die er zijn zou je niet missen als ze gedumpt zouden worden.
    Serieus, ideaal systeem.

En de game gaat zo goed dat ze al hebben gezegd geen betaalde expansion uit te willen brengen. Iedere 2 weken nieuwe content voor noppes! Ze hebben nu zelfs de main hub helemaal met de grond gelijk gemaakt, wat normaal pas in een betaalde expansion gebeurd. :cool: En dat allemaal zonder subs!

10. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Iedere 2 weken nieuwe content? Ben ik benieuwd waaruit die content ( niet sarcastisch bedoeld, ben gewoon nieuwsgierig ) bestaat, want 2 weken en geen maandelijkse vaste inkomsten hmmm...

Maar ja, ieder zijn ding natuurlijk. Je kan natuurlijk ook betaalde DLC uitbrengen om de zoveel tijd met wat extra maps en wapentjes ( CoD of BF bv. ) en dan betaal je uiteindelijk ook heel wat meer dan de oorspronkelijke EUR 60,- .

En met meer dan 1,5 gebruikers momenteel zie ik deze opzet met subs niet snel verdwijnen ( helaas Dulle :+ )

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hier kun je een idee krijgen van wat de nieuwe content is; https://www.guildwars2.com/en/the-game/releases/ (klik voor uitgebreidere beschrijvingen)

Soms veranderen hele maps, allemaal met een achterliggend verhaal. Living Story. Nieuwe maps. Nieuwe locaties op bestaande maps. Nieuwe/verbeterde bosses. Reguliere updates komen natuurlijk ook regelmatig.
    Ik weet niet hoe het is tov FFXI of XIV bv, maar ik weet wel dat het me steeds terug laat komen en het soms toch flinke veranderingen zijn (zoals nu dus de main hub wat met de grond gelijk is gemaakt)

Ok, als FFXIV niet F2P wordt dan heb ik mijn hoop gevestigd op TESO. :+ Dat zal wat eerder gebeuren!

12. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ziet er idd niet slecht uit die content. Zulke content is bij FFXIV inbegrepen in de sub, zijn ook al redelijk wat updates geweest met nwe content. Ach ja ik houd het lekker bij FFXIV, toch wel een FF fan en dat voegt voor mij ook weer wat toe. TESO laat ik denk ik aan me voorbij gaan, ben niet zo'n fan van de battlesystems uit TES.

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    TESO ga ik niet eens proberen; zo niet mijn game.

Everquest daarintegen kijk ik erg naar uit!:)

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik had de beta download aangezet via de PC op mijn werk maar op de PS4 is helemaal niks gebeurd. Kan m in de store op de PS4 ook helemaal niet vinden.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Probeer de download nog een keer naar je PS4 te verzenden: https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/download/list

En deze keer de PS4 alvast aanzetten.
    Jaah, ik blijf steeds vergeten dat die komt. :D Daar hoef ik tenminste niet te hopen op F2P, dat is het gewoon. :+

DC Universe is gewoon niet mijn ding.

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Owja, DCU heb ik ook nog!
    Damn, toch maar eens opstarten als ik geen BF4 speel....

17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
  18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Komt Everquest ook naar de PS4 ?

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dan moet je er ook geen 60 piek voor gaan betalen. Op Steam is RR nu 50% afgeprijsd. 12 Euries mensen. Voor de console versie: kwestie van de goedkoopste versie online zoeken.

20. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep.\o/

Deel Deze Pagina