Ja, was daily, de eerste dag! Ik heb hem nog binnen gehengeld. Erg leuk! Brothers nu ook maar 3,88. Daar was men ook wel over te spreken geloof ik?
Brothers is een must have, zeker voor dat geld. Wat een ervaring die game. Nice dat ik Ep1 van The Walking Dead S2 nog niet had gekocht. 99 cent is peanuts
Goed? Vind ze erg naar! mijn HDD is allang vol, moet elke keer kiezen welke games ik er weer van af gooi.
Laatste keren vond ik de sales erg tegen vallen, maar deze is best goed inderdaad. WD S2 E1 ook maar even binnen halen voor 1 euro. Van Brothers nog even demo checken.
Ik twijfel een beetje over WD Ep1. Wilde eigenlijk achten tot het hele seizoen beschikbaar is....maar 99 cent is dan wel weer erg aantrekkelijk!
Ik zou het gewoon doen. Ik had deze echt nog niet in de sales verwacht, dus wie weet komt ep 2 ook nog wel voordat we de laatste episode krijgen.
Je kan dan nog best lang wachten voordat het hele seizoen er is en de eps weer in de aanbieding zijn. Voor die 1 euro kan je hem net zo goed al kopen. Tijd terug was 400 days in de sale voor 2,39 ofzo en wellicht dat S2 met de de sale dan ook weer die prijs per ep wordt. Vind Brothers nog niet overtuigend na het spelen van de demo. Sla die denk over. Beetje geld besparen en nog wat andere games te spelen.
Ja die andere sales zijn soms wat hit and miss. Maar de Ultimate Sales blijven altijd goed volgens mij.
Heb ff wat filmpjes bekeken van MGS PW HD, maar dar werd ik nou niet bepaald warm, sterker nog, wat een oubollige zooi :X
Hmm van de HD collectie vond ik Peace Walker technisch gezien absoluut het mooiste en meest vloeiende in elkaar zitten. Minpunten waren de repetitieve en saaie bossfights en dat het minder stealthy is dan de rest. Geen cutscenes nee maar wel mooi vormgegeven comic-style tussenstukjes die ook vet zijn.
Overslaan?!!!! Je bent verplicht hem te kopen. Het is echt een must have, demo is niet representatief genoeg.
Heb Brothers ook gekocht. Was er al langer nieuwsgierig naar. Net even gespeeld en bleef het spelen. Erg leuke game. En dus alweer een game voor de 360 gehaald. Speel nog steeds vaker op de 360 dan op de One.