Dat verbaast me, GTA IV was ook aardig gehypet toen het uitkwam Nu vind ik GTA V ook velen malen beter dan GTA IV, maar dat wisten we van tevoren natuurlijk ook niet
Wow.... echt niet normaal. Ik ben sinds kort weer de SP aan het spelen en kan hem nu pas echt waarderen. Het spel voelt meer next-gen aan dan mijn 'echte' next-gen games. Zoveel details, toffe verhalen, extraatjes etc. GTA V is echt te gek.
Ik moet 'm nog steeds een keertje uitspelen en online heb ik ook nog amper aangeraakt. *schaamt zich*
Toch vond ik het vrij snel alweer saai worden. Het spel is zeker erg goed, maar ik vond na de main-quest niet echt dat er nog wat te doen was. Online wel al heel veel tijd in gestopt, maar dat is wel een heel stuk minder dan de SP qua feel. De eerste keer dacht ik dat ik GTA IV opstartte.
Heb de game weer opgepakt(nooit uitgespeeld). nu zit ik die hoofdmissies te spelen, maar die soundtrack (niet van de radio maar echt met missies) lijkt echt bizar veel op die van mass effect! Of ben ik gek ?
Sinds enige tijd kom ik niet door het loading screen heen tenzij ik van internet ontbonden ben. Dit is overigens wel voor de PS3 maar ze moeten maar snel met een patch komen hiervoor.
Man, man, waar vind ik een Benefactor Shafter in de singleplayer? Net een uur rond gereden en niets gevonden
IK heb een vraagje ik heb al een tijdje als ik GTA 5 speel dat het NIET blijft opgeslagen (en ik sla het wel gewoon op) hoe zou dat komen? en hoe moet ik het oplossen/
Weet iemand of het mogelijk is om een gestolen tank op de een of andere manier ergens te saven? Ik heb even op Youtube wat rondgekeken en volgens mij is het niet mogelijk om een garage te gebruiken of om de Quick Save te gebruiken. Iemand die een alternatief heeft bedacht?