Lol. Hij zegt waarschijnlijk en vertaler van het bericht maakt ervan "vanaf april te koop zonder preorder"
Tja...want men kan geen eigen mening hebben toch? Jammer zulke reacties soms. Van alle Vita games vind ik die het meest boeiend. Ik noem geen games als Sly Cooper, want die is ook gewoon op PS3. Kijk nou eens naar dit lijstje http://www.metacritic.com/feature/25-best-playstation-vita-games Veel ervan is gewoon op 360 en PS3 te krijgen. Het zijn echt maar een paar echte Vita exclusives die de moeite waard zijn. Snap niet waarom mensen dit niet lijken te begrijpen. Dit stoorde mij heel erg...en ik deed er echt niets mee..dus gewoon verkocht.
Ys: Memories of Celceta Danganronpa: Trigger Happy Havoc Demon Gaze Conception II Mind Zero Danganronpa II: Goodbye Dispair Deception IV Sorcery Saga Toukiden: The Age of Demons Allemaal interessante titels (voor mij althans)
Indies spelen echt zoveel beter op de Vita dan op een console en/of console, dat is echt geen vergelijking. Daarnaast zijn er, zoals upinsmoke ook post, ook nog eens zat exclusives. Ik deel Mad zijn mening, de Vita is ook voor mij veruit de beste handheld ooit. Met icm PS p!lus eindeloos veel gratis games. Verplicht is wel een grip: ik heb die van Big Ben.
Zelfs Plants versus Zombies: Garden Warfare is 900p op Xbox One Triest of grappig, ik weet het niet meer.
Who cares? Blijkbaar alleen PSers hebben hier last van.. Als de game maar goed speelbaar is en 900p is prima. 1080p is voor mij echt geen must..
Ik hoop het echt man, want het begon met CoD, BF4, gaat nu verder met Titanfall zo te zien, Thief. Sterke geruchten over Watch Dogs en The Witcher 3...het is ongoing. Ik ben qua dit wel benieuwd hoe het eruit ziet over een jaar.
Haha, tuurlijk jongen.: ...maar is dat op een console niet precies hetzelfde? Ja toch? Daarom snap ik dus niet dat er met de Vita zo'n probleem van gemaakt wordt, terwijl het met de consoles niet anders is. Kijk, vind je er niks aan, vind je er niks aan. Maar die reden dat er geen games voor zijn, klopt gewoon niet. Niet jouw smaak misschien, maar zo stelde je het niet.
Misschien ben ik gewoon geen handheld fan, want ook de 3DS vind ik voor mij weinig boeiende games hebben. Afgezien van Zelda, Luigi's Mansion 2 en....... Maar het is een klacht die ik veel meer heb voorbij zien komen, dat er gewoonweg te weinig echt boeiende exclusives zijn. Zowel mensen op fora, als analisten en volgens mij zelfs Sony ook een beetje. Op PSP heb ik nog aardig wat toffe games gehad. Neem de Syphon Filter games bijvoorbeeld, die waren geweldig op PSP. Daar had ik nou graag eentje van op Vita gezien.
Je ziet het verschil pas op een tv groter dan 46 inch... Over die 1080p Send with Tapatalk HD for Android
Je weet toch hoe dat gaat? Mensen nemen het over zonder een eigen mening te hebben, of mensen net als X-junk; MS fanboys die het alleen maar roepen omdat het Sony is. Kijk, ik geef toe dat er best meer echte exclusives erbij mogen komen, maar er is meer dan genoeg te doen op de Vita, dat ik het persoonlijk niet heel erg vind.