[XOne] Call of Duty: Ghosts

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 apr 2013.

1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    De ps4 versie heeft een hogere resolutie maar de game ziet er verre van goed uit op beide consoles. De ps4 versie heeft wel last van framedrops in de multiplayer en singleplayer maar dat gebeurt niet zo vaak. Kan wel hinderlijk zijn als het gebeurt.

De One heeft hier geen last van

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb de ps4 versie en eerlijk, ik merk de framedrops niet. We wisten vantevoren dat het geen visueel hoogstandje zou zijn. Het is net voldoende maar meer ook niet. Vind het eigenlijk totaal niet next gen overkomen en dat is opzich best jammer.

Volgende cod mag wat mij betreft volledig op de schop anders stap ik compleet over op Battlefield.

3. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Heb dit spel uiteindelijk maar verkocht. Vond het opzich een hele vette game, maar ik kan er ab-so-luut niet tegen hoe sommige mensen alleen maar campen in de meest zielige hoekjes. De gameplay vond ik echt old skool cod, graphics vond ik ook helemaal niet slecht en er zaten zeker een paar hele dikke maps tussen. Alleen die campers he.. die krijgen echt een stijve leuter als ze naar hun k/d kijken volgens mij. Nu over gegaan op battlefield, een veel diverser spel en het voelt veel realistischer aan. Helaas heb ik na 2-3 weken spelen nog steeds wel eens een match waar ik 7-19 speel. Maar toch vermaak ik me veel beter met die game, omdat ik gewoon veel meer spelplezier heb. Echt zonde van cod, laten ze bij de eerstvolgende versie in de serie eens beginnen met niet speciale camp plekken te maken in de maps. Dat zou al een slok op een borrel schelen.

4. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Dan weet ik niet waar jij campers zie , maar ik zie ze zelden :)

Sent From my ...

5. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    COD is de game voor campers en dat al jaren... zodra de vaste figuren de shot gun in handen krijgen en de mappen kennen zoeken ze de hoekjes weer op en zijn ze niet weg te slaan.

6. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Geen last van campers, shotgun rushers of in je rug spawnen, dat is wat kut is in Ghosts.

7. VERTii

VERTii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad campers vernaaien heel veel. 7/10 keer pak je ze alsnog maar die andere keren zijn echt frustrerend. Bepaalde punten verdedigen snap ik, maar random ergens gaan liggen in een hoek en niet eens door ramen kijken gaat te ver. Verpest echt groot gedeelte van de gameplay en het is imho heel makkelijk aan te pakken. Laat campers (mensen die non stop op zelfde vierkante meter zitten, die niet van tactisch belang zijn voor de map gewoon permanent op de uav te zien zijn dat potje. Of maak de kogels 99% minder sterk en dat ze 10 x moeten knifen voor een kill. Dan zullen ze wel gaan lopen :p

8. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Is er een bepaald systeem in Cod dat er voor zorg dat je alleen in lobby's komt waar spelers in zitten die beter zijn als jezelf? kom de laatste paar dagen alleen maar in servers waar alleen maar goeie gaste in zitten.

9. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Nee.

Sent From my ...

10. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Puur toeval dus. Of alle slechtere spelers zijn gestopt.

11. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt , soms heb je geluk soms ook niet.
    Ik neem aan dat je op de One speelt ? Of 360?

Sent From my ...

12. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    op de One, gister avond viel het gelukkig mee. waren er ook van mijn lvl tussen.
    Sommige zijn echt veelste goed en zitten al op 17 dagen aan speeluur ofso. dan heb je echt geen leven:p

13. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zijn hackers, als K/D , W/l hoog is en Master Prestige , ben je hacker of je zat in een hacker lobby

Sent From my ...

14. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Hoe kan je dat zien dan?

15. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zei ik in mijn vorige post , Hoog K/D , hoog W/L, veel dagen (10 dagen en meer )
    En master prestige

Sent From my ...

16. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Ik zal er is op letten.
    Heb net men eerste prestige lvl gehaald, alleen blijf ik lvl 60, hoe kan je weer lvl 1 worden?

17. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Dus wanneer je goed ben, dan ben je een hacker? :lol:

18. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Je koopt andere personage , en dan select je die.

@ Godz Vision , dat is gewoon zo...

Sent From my ...

19. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Dus wanneer je veel wint en hoge scores haalt ben je aan het cheaten?

20. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Je snapt het niet , rot even op uit dit topic

Sent From my ...

Deel Deze Pagina