Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    M.a.w. de biiiiiigscreen gamers are fucked. Nou ja....fucked...het is absoluut jammer.

Fair enough. :)

Dit kwam ik trouwens op een andere forum tegen. Ik had gezegd dat ik met een 110 inch scherm echt wel verschillen ga merken tussen 720p, 900p en 1080p. Ik zei dat ik ongeveer 5 meter van het scherm vandaan zit en dit was de reactie:

Dat zou dan heel nice nieuws zijn.

Oh enneh

Halo 5 :D

Laatst bewerkt: 22 feb 2014
  2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    @Mad 1976 Games maken de handheld/console en die waren er imo niet.Te weinig ondersteuning toen.

Heeft niks met fanboy gedrag te maken kerel.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Waarom zie ik dan al overduidelijk verschil op mijn 17 inch laptop scherm?

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat wist je niet voordat je dat ding kocht?
    Kom op.. Het was gewoon eens fanboy reactie "kijk mij een stoer zeggen van ik heb de vita verkocht na een week"

Ik snap dat het je toch wel dwars zit met al die negatieve shit die de X1 krijgt (soms ook terecht) maar dit soort dingen te zeggen om de ps af te kraken..

Dude nee..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Omdat je met je neus er boven op zit? Ik zit zeker wel 2 a 3 meter vanaf te TV en heb een 40ich en zie nauwelijks verschil. Nogmaals 900p tegenover 1080p is niet echt schrikbarend en voor mij en voor andere XB gamers hoeft nog niet persee 1080p. Als de game er maar verder goed uitziet en lekker speelt, dat imho mijn uitgangspunt.

Ik zat gister in een party met 8 personen battlefield 4 te spelen en men vind het niet eens erg dat Battlefield 4 720p draait en niet constant 60fps. Game ziet er al erg goed uit en speelt prima. De X1 is pas uit en * jullie * wachten nu al het hoogste van het hoogste. (Komende jaren gaat daar echt wel verandering in komen. Stap voor stap) Ik kan mij ook herinneren dat dit bij de 360 niet zo het geval was, waarom wel bij de X1?

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Natuurlijk verwachten we het hoogste van het hoogste. Betalen toch 500!!! euro ervoor. Jouw vertrouwen in MS is echt te groot

7. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En jouw vertrouwen is te weinig en tegen de tijd dat jullie elkaar in het midden tegenkomen dan zijn de X1 games gewoon 1080p/60fps. Het wordt nu al gehaald en dat gaat alleen maar vaker gebeuren wanneer de devs klaar zijn met leren en niet meer met de current gens bezig zijn.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jee Xbox One "wint". :+

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-strider-next-gen-face-off

9. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Die arcade games zien er idd beter uit op de xbox one.

Kon je ook zien bij rayman legends.

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is onzin :+ je kunt ook een ipad kopen maar voor dezelfde prijs heb je een betere android tablet.

11. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Dus omdat er vele positief zijn over dat apparaat moet ik het ook tof vinden ? |:-
    Ik heb het onderbouwd en als je daar niks mee kunt tja....

Hoe kom je er bij dat de negatieve houding in dit topic mij dwars zit?
    Je moet niet voor mij gaan denken.
    Doe ik namelijk bij jou ook niet ;) (jouw woorden)

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Waarop een dude die bij Gamemania zegt:

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik heb niet gezegd dat je het tof moet vinden, maar ik vind het raar dat je een product verkoopt een week nadat je het gekocht hebt.
    Je gaf zelf als reden aan dat er te weinig games waren, dan doe je toch research als je dat ding koopt?

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk nog steeds dat de X1 hier "ineens" in de winkel ligt. Als MS vandaag besluit de X1 midden volgende week te releasen moet dat qua bevoorrading van winkels makkelijk kunnen gezien het depot in Eindhoven. Nu zal het wel wat eerder aangekondigd worden dan een paar dagen van te voren maar dat de Gamemania nu nog niets weet terwijl de X1 over 6 weken gaat uitkomen kan ik mij best voorstellen.

MS is dan de laatste tijd niet sterk qua communicatie maar als de X1 echt niet in Q1 uitkomt zoals tijdens het uitstel aangegeven dan hadden ze dit toch wel kenbaar gemaakt (begin april reken ik voor het gemak nog maar bij Q1 :+)

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Als ze TF launch niet redden gaan ze rustig aan doen denk ik

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Opzich heb je hier wel een goed punt. Ik wist niet dat ze Q1 hadden aangegeven man.

Dat denk ik ook dan idd ja.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik dacht dat ze toen meteen zeiden dat de uitstel naar Q1 was maar kan het ook mis hebben

Maar het op korte termijn a de aankodiging uitbrengen van de console (en dus ook met weinig marketing) zou dan wel weer bij de theorie passen dat NL als testland wordt gezien voor nieuwe strategieën

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja idd. Afwachten maar dus. Ben benieuwd in elk geval.

19. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb nu toch besloten na een Xbox en 2 360 nu voor de PS4 te gaan. Tegen de zomer koop ik nieuwe tv voor in de woonkamer en de oude tv 1080p 40 inch zet ik dan op onze slaapkamer en daar zet ik de PS4 dan bij. Heb wel een vita met plus, dus bouw nu alvast wat gratis spelletjes op voor tegen die tijd, is genoeg toch op de website en dan purchase te doen voor de gratis PS4 games?

Sent from my iPhone using Tapatalk

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jep, dan kan je op je PS4 uit je download lijst downloaden als je je PS4 hebt

Deel Deze Pagina