Dat ding hoort hier ook gewoon te zijn, nog steeds dikke fail en letdown van MS! Ook al wordt Halo vet, ga ik 'm echt niet importeren...
Gaat mij niet om het kopen alleen. Instellen op buitenland, PayPal verplicht (ik weiger nog gebruik te maken van PP)....ja, teveel gedoe.
lol. Paypal is helemaal niet verplicht. Heb sinds december mijn xbox en nog nooit paypal nodig gehad. Gewoon puntenkaartjes kopen jonguh
Afzetters zijn het idd. Zeker MM die gewoon de Xbox van een Duitse MM filiaal kan krijgen net als Redcoon (wat zelfs nog onderdeel is van MM volgens mij) Die hebben hem wel voor de gewone prijs.
Omdat dat Nederlande punten zijn? En dit dan op region NL komt en dus niet kan gebruiken voor de One.
Dit zijn europese punten, er bestaan geen NL punten. Europese punten kun je gewoon redeemen op een europees account.
NL kaarten (eurokaarten) kunnen ingevoerd worden en gebruikt worden bij Ierland. Wel de puntenkaarten invoeren als je Xbox als op Ierland staat. Het tegoed is namelijk op land geregistreerd