Ik noemde met 60 piek maar de normale prijs van een nieuwe game. Mijn punt was niet of het echt 60 piek was, maar gewoon het feit dat er én een eerste aanschaf is én sub. Ik ben zelfs zo weird (blijkbaar) dat ik liever 1 keer 60 betaal dan 6 keer een tientje. Vooral als je met die 60 de game voor altijd hebt en met die 6 keer een tientje maar het recht hebt om 6 maanden te spelen. Maar goed, straks gaat het hele topic hier over subs vs geen subs. Iemand nog wat over de game zelf te vertellen?
Maar als je een sub nodig hebt start ik nooit meer het spel op, terwijl ik Guild Wars 2 nog één keer in de maand even speel. En zonder maandelijkse kosten ben ik eerder geneigd om wat te kopen uit de Store. Met GW2 wel een paar outfits gekocht.
Ben wel benieuwd hoe alles werkt met de PS4 en het streamen naar de Vita. Lekker op de Vita nog even een uurtje craften voor het slapen gaan De game schijnt ook gewoon 1080p te zijn en kan zich grafisch, volgens Yoshi tenminste, meten met een PC op de hoogste instellingen. Op de PS3 merk je toch wel al dat de console de game niet aankan op momenten, zeker bij Endgame content en in drukke gebieden. Hoop alleen dat ze de game nog even snel patchen voor de Beta, want sinds gisteren is de besturing met de controller een beetje broken. SE heeft wel al gezegd dat ze de oorzaak hebben achterhaald en ze dit zsm fixen, maar dat maakt natuurlijk geen goede indruk als dit niet voor morgen gebeurt. Edit: En 3 uurtjes onderhoud, lijkt er dus op dat ze alles nog even fixen voor de Beta start
Ah, het is begonnen. Zometeen gelijk mijn char aanmaken. Ben benieuwd naar de grafische verschillen en hoe remote play werkt. edit: Alvanosa komt me bekend voor... Hmm... Gebruik je die naam nog ergens anders?
Gewoon via de webstore de download naar je PS4 sturen. https://store.sonyentertainmentnetw...bèta/cid=EP0082-CUSA00455_00-B000000000000951 Haha, na al die tijd de PS3 versie te hebben gespeeld moet dit een grote verandering zijn lijkt me. PS3 versie was relatief lelijk imo. Ik was in de vorige beta een pugilist... waar zou ik nu voor gaan?
Heb hem ook maar ff naar me PS4 gedownload, had al interesse toen op PS3 alleen vind ik die maandelijkse terugkomende kosten echt zo bagger -_-
Ik zal mijn wereld posten zodra ik mijn char heb aangemaakt! Trouwens best irritant dat ze die venstertjes in het begin maar laten zien met een resolutie van 640x480 ofzo Spoiler mooie kutfoto heb ik weten te maken. En iedere keer weer als ik een foto van mijn tv zie wil ik een kabelgoot. Jammer dat die krengen duurder zijn dan het me waard is, haha.
Tekst ingame is wel idioot klein, staan forums al vol mee dus hoop dat ze dat snel veranderen. Voor de rest is het echt genieten. Laadt echt snel tov PS3 en veel mensen in beeld ( bij PS3 een stuk minder ). Dat het maar snel april is zodat ik mijn account kan transferen naar PS4