Jack of Blades net gebeat, nu aan TLC beginnen. Alle strenght max, legendary sword uit de grond gerost, de game is eig veels te makkelijk. Jack of Blades ook echt in 5min gebeat.
De hele game stelt geen ruk voor qua moeilijkheid. Het is dan ook echt een game voor de sfeer. Ik heb hem vanmiddag ook maar eens afgemaakt (moest het TLC gedeelte nog doen), die eindbaas stelt ook geen drol voor (hoewel hij wel veel damage doet). Deze Fable nu ook 1000/1000. Ik ben blij, was de 27 euro zeker waard
Vind het alleen lame dat je de Arena niet opnieuw kunt doen, kan ik Fable 2 wel. Heb helaas die achievement dat je moet knokken zonder pauze te houden gemist.
Zonet 2 guides geprobeert om alle sleutels toch bij elkaar te krijgen voor de cheevo.. blijf gewoon op 29/30 steken en heb ze allemaal (meen ik) gehad
Ja alle 2 gedaan. Heb net toevallig een stukje gelezen van iemand die hetzelfde is overkomen en bij hem zat het hem in de quest waar je de boeken moeet zoeken voor de leraar. Aangezien ik die cheevo al had heb ik er niet heen gekeken maar nu toch geprobeert en kreeg net weer een hoed van die leraar (maar geen teller in beeld). Misschien toch maar alle boeken nog eens zoeken en ze nogmaals inleveren... edit: op de een of andere manier had ik de quest niet voltooid waar je de boeken moet inleveren bij die leraar (beetje wazig want ik had gisteren wel de achievement gehaald) net nog een paar boeken gezocht en ingeleverd. 1000/1000
Spoiler Game ook uitgespeeld, met het zwaard in handen. Jammer dat Fable II en III geen save import kennen bedenk ik me nu. Zou leuk zijn geweest gezien het feit dat ik mijn zusje heb moeten opofferen. Ik wou wel dat we konden importeren, dan had ik The Spire in Fable II voor mezelf kunnen houden.
Spoiler je weet dat je niet persé je zusje hoeft op te offeren? Je hebt namelijk een zwaard in TLC dat heeft exact dezelfde stats als de sword of aeons en is de 'goede' variant. Die heet 'avo's tear'.
In Fable: The Lost Chapters, choosing to destroy the Sword of Aeons gives the Hero the option of receiving Avo's Tear, an equally powerful sword. The sword has an attack strength of 550 points in the original Fable, reduced to 230 points in The Lost Chapters. Hebben ze die Avo's Tear weer terug gebracht naar 550 of is tie nog steeds 230 zoals in het oude Fable TLC?
Slechts 230. Volgens mij is Solus greatswords beste wapen in de game. Heb heel lang master greatsword met 3 augmentations gebruikt en later naar de Solus geswitched...
Solus Greatsword ftw. Heb TLC voor het eerst nu gespeeld overigens, vond het wel een beetje overbodig aaanvoelen maar alsnog vermaakt. Maar veel en veels te easy.
Ik was toch al een beetje een klootzak in de game, zie spoiler: Spoiler Alle mensen die mijn zusje pijn deden afmaken, vervolgens mijn zusje ook voor dat zwaard. Dat andere zwaard komt er ook nog wel. Nu jammer dat er geen dual wield in de game zit.
Idd, ik heb ook altijd zoiets met games als deze. Ik denk altijd, ik ga lekker de bad guy uithangen, maar dan moet ik de eerste beslissingen maken en dan gaat het fout. Een klein meisje wil haar knuffel terug, die knuffel wordt door een klein jochie bewaard, die gepest wordt door een grote pestkop. Dan is het toch onmogelijk om dat kleine jochie een stomp te geven?