Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Deze dude legt goed uit wat dat Esram nou is en kan doen voor de Xbox One. Hij is ook spot on over het feit dat het idioot is dat MS dit niet aan de mensen laat weten. Als MS duidelijker was geweest over dat soort dingen, was er denk ik ook minder gebitch geweest.

Hoe dan ook...hopelijk gaan die devs dat Esram echt benutten uiteindelijk:

[yt]kCH9D83vHiA[/yt]

2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197

You need to turn off the DVR on the Xbox One.

My Games and Apps > Settings > Preferences > Untick Record Gameplay with DVR and this will stop it happening for you

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Bijna alles wat je noemt is ook al op de Xbox 360. Een console koop je primair voor de games. Ik hoor niemand zeggen "Laat de games maar zitten, ik ga lekker tv kijken op mijn Xbox". Alles wat MS doet is overbodig en drijft de prijs alleen maar op. Had dat geld in de hardware gestoken, dan kunnen ze tenminste games draaien op 1080p/60 FPS. Het is gewoon te gênant voor woorden dat multiplatform games er amper beter uitzien op de One ten opzichte van de Xbox 360.

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt had dit ook gelezen, maar volgens mij zet je het dan helemaal stop om dingen op te nemen.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Neehee. Dan is het minder next gen. Nu is de Xbone meer next gen dan de ps4 door die media features

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    BF4 op de One ziet er echt een stuk mooier uit dan BF4 op de 360. Heb ze beide gespeeld. Daarnaast is er meer dan graphics wat iets next gen maakt. 64 man bijvoorbeeld en 60fps ipv 24 max, 30fps op de 360.

7. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een console koop je niet alleen voor de games, dat was in 2006 wel zo, nu niet meer

Vroeger kocht je een mobiel om te bellen en smsen , nu doe je anno 2014 er veel meer mee.

We gaan gewoon die kant op , meer niet, beide consoles hebben hun + en - punten.

Send with Tapatalk HD for Android

8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Uhm eerlijk gezegd koop ik een console wel alleen voor het gamen.

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Gewoon teveel poespas tegenwoordig...

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ook. Misschien soms een filmpje erop of een Twitch livestream maar dat is het.

11. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je niet de kant van de xbox opgaan als je alleen wilt gamen, dan moet je de ps of ouya kant opgaan.

Send with Tapatalk HD for Android

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee. Microsoft forceert die kant. Maar de gamers willen dat niet en de verkoopcijfers spreken boekdelen. Gameconsole is nog steeds hoofdzakelijk om te gamen. Waar bellen dat niet meer is voor een telefoon

"Helaas" heeft MS ook nog toffe games

Laatst bewerkt: 23 feb 2014
  13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De X1 voelt inderdaad nog niet als 'af' en al helemaal niet voor de Nederlandse markt. Ondanks dat ben ik zeer tevreden over de One. Het zal een ruwe start zijn, maar over een jaar verwacht ik dat we een echte next-gen console hebben. Het systeem biedt zeker perspectief!

Vroeg of laat koop je de console toch wel en deze generatie heb ik het zelf 'vroeg' gedaan. De verschillen tussen BF4 en CoD:Ghosts op de One zijn al ontzettend groot. Bij BF5 verwacht ik ook dat de ontwikkelaars de One/PS4 als hoofdplatform hebben en dat we dan de 60f/1080p volledig geaccepteerd zullen zien. Anders maar niet, ik breng de One in ieder geval niet meer terug.

Laatst bewerkt: 23 feb 2014
  14. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wat een onzin. Slechte shit? Het is toch logisch dat je de taal van je instelling moet spreken. Als je hem op Duits zet klaag je toch ook niet dat die geen Frans verstaat. Als je hem op USA of UK zet dan is het logisch dat die het boerenkool engels van Nederlanders niet verstaat. Als je dadelijk wel Nederlands kan kiezen dan verwacht je toch ook niet dat die Fries kan verstaan.

En je begint te blèren of roepen omdat die niet reageert, maar als je op een normale toon met de correcte uitspraak praat dan werkt dat ding perfect.

Maar goed. MS is evil, omdat de kinect niet luistert als je in een andere taal dan dat je instelt praat.

15. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Andere taal? Ik praat gewoon Engels tegen dat ding hoor.. Niet Russisch ofzo.. Daarbij beheers ik Engels prima, geen steenkolen iig. Daarbij is Fries compleet anders dan Nederlands. UK en USA verschilt even een stuk minder. 9/10 mensen hebben er moeite mee om hun xbox in te schakelen dmv speech... Lees de forums er maar op na. En dat MS evil is zijn jouw woorden.. Maar dat ze veel gamers in de kou laten staan is een feit.. Ik support de xbox al vanaf dag 1 dat de eerste xbox op de markt kwam. Mag ik dan ook even zeiken omdat ik vind dat hetgene waar ze mee lopen te pronken niet degelijk werkt!? Google werkt ook prima met speech..

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon Engels leren. Geen probleem dan.
    Als het niet lukt dan is je Engels niet zo goed al je dacht.

17. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Daarom hebben Engelsen er zelf ook moeite mee

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien. Maar die hebben zoveel accenten. Als je gewoon normaal Engels spreekt werkt het gewoon prima.

19. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Het werkt bij mij prima op het aanzetten na.. Apart dat hij al mijn commands pakt behalve het inschakelen. Lijkt mij dus geen gebrek aan Engels

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je hem wel op "instant on" mode staan? :p

Deel Deze Pagina