Nee dankje, OLED vind ik om te gamen fijner. Intense kleuren, diepzwart en goede kijkhoek. En ik vind de nieuwe Vita niet echt mooi qua design. OLED Vita FTW!
Enige positieve dingen aan de nieuwe PSVita zijn de accuduur en 1GB intern geheugen. Zijn er al ervaringen hier met de Draagbare Oplader van Sony ?? Heb zelf nu een externe accupack (350mA) van Philips maar deze is zo leeg getrokken.
Ja, dat wel. Maar wat heb je aan 1GB tegenwoordig? Ik heb 16GB, en was na een dag al bijna vol door PS+!
Je hebt er niet veel aan, maar je kunt nu tenminste wel saves opslaan. Voor het geval je per ongeluk een retail game koopt. (retail > download )
Ik vind fysieke games ook leuker, maar handig niet. Zeker niet bij de Vita... klepje open, game eruit vissen, andere game erin, klepje weer dicht.
Ok, dat is dan ook weer waar. Maar het ziet er zo veel leuker uit! Die schattige doosjes op de plank! Zodra Persona 4 in de aanbieding is voor een leuk prijsje is er een kans dat ik em koop, alleen al om het fysiek te hebben. Die downloadbubble is niet hetzelfde.
Ga weg man, je kost me straks geld. uhm, ok, ~20 euro is wat te veel voor alleen een fancy doosje. Ik zat aan een nog leuker prijsje te denken.
Wil ook nog iig 1 game fysiek, al is het alleen al om de slot te vullen Denk TearAway of KillZone oid
Ja, wat kan je daarmee? Toen ik m'n Vita net had dacht ik eerst dat daar het geheugenkaartje in moest, daarna dacht ik HDMI. Maar het is blijkbaar heel wat anders!
Zullen we nooit te weten komen omdat Sony de aansluiting uit de nieuwe PSVita heeft gesloopt. Bij de release ging de geruchten dat er een betere camera voor de PSVita uitgebracht zou worden.
Ah, op die manier. Ik vroeg het al af, maar het komt er dus op neer dat ze aansluiting hebben ontwikkelt waar ze niks mee hebben gedaan.
Damn, wat een vette levels bouwen sommige in Little Big Planet! Gisteren een soort van Limbo level gespeeld, heel erg vet. Ja, ik heb nu een online pass!