[PS4] Final Fantasy XIV: A Realm Reborn [Beta]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 29 jun 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    .
    .

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Gister een paar uurtjes geprobeerd, al die settings en opties zijn gewoon geweldig en dat maakt ook een hoop goed maar qua gameplay en vooral tempo is het voor mij echt helemaal niks. Alles gaat zo traag en die al ouwe hoer verhalen van die NPCs boeide me geen seconde.

Grafisch is het nou ook niet bepaald een pareltje en dan draait het ook nog's op 15-20FPS.
    Niks voor mij maar er zullen vast genoeg vreemde figuren zijn die het leuk vinden :+

Dat touchpad werkt trouwens best, hoop dat meer games het gaan gebruiken

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben om en heb de game voor de Ps4 besteld. Uiteraard is het de CE geworden.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Voor:

Na:

Nog verder na:

...Iedereen lijkt te veel op elkaar. Ik wil mijn kleren verven!

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Haha, dat groene ding op je laatste pic is echt afschuwelijk :+
    Die eye patch is wel gruwelijk.

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Maar het speelt dus voor geen meter :+?

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het is je ding of het is niet je ding. Maar om te zeggen dat het voor geen meter speelt is heel erg flink overdreven. ;)

8. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Persoonlijk vind im het heerlijk spelen met controller. Valt me niks tegen :)

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk

9. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zei ik toch :) Sommigen kunnen blijkbaar niet goed overweg met een controller bij deze game en geven dan de game maar de schuld. Had de CE al op de PS3 dus kan de CE op de PS4 gratis downen. Mooie CE btw, artworkbook is echt top!

In maart trouwens weer een grote update met een hoop nwe content, mooi op tijd voor de PS4 release.

Mocht je trouwens een leuke Free Company ( clan ) zoeken als je de retailversie hebt, maak dan even een character op de server Ragnarok. Hebben een leuke Nederlandstalige groep op deze server met enkel Nederlanders en Belgen ( inclusief forum, TeamSpeak 3 server, Endgame groepen etc. ).

Laatst bewerkt: 24 feb 2014
  10. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Is Ragnarok niet een Legacy only server?

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk

11. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Wel een Legacy server maar niet Legacy-only. Zitten ook genoeg mensen die met PS3 versie zijn begonnen of later met de reboot pas op PC zijn begonnen.

12. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben gestopt met het spelen van de Beta, ik wil namelijk een volledige ervaring hebben als ik echt begin. Dus als de Beta de 2e fase ingaat.

13. guadalupemoss

guadalupemoss New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2014
  14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Graag gedaan.

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Spammers worden echt steeds slechter man; ze vergeten de linkjes!|:-
    :+

16. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Is er eigenlijk enig voordeel als je de PS4 versie koopt in plaats van dat je de PS3 versie koopt en dan van de upgrade gebruik maakt?

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    PS3 versie is goedkoper.

Anyway, ik heb zelf de allereerste versie gespeeld en daarna de PS3 beta en de volledige game voor de PS3 gekocht. Binnen een maand al gestopt. Mijn oordeel: te weinig uitdaging en diversiteit.

Nu wilde ik toch even kijken hoe de PS4 versie eruit ziet en loopt. Vooral benieuwd naar de PS4 naar Vita mogelijkheden. Echter heb ik de beta via de site aangeschaft omdat hij niet in de store stond, maar nu vind ik nergens de download terug. Beta staat nu wel in de store, maar er staat dat hij niet meer beschikbaar is voor aankoop omdat ik hem al heb aangeschaft. Ik kan dus nergens de download starten.

Iemand een idee wat ik fout doe?

Edit: gelukt via de site te verwijderen en nog een keer aan te kopen. Toen stond hij wel in de library.

Als ik nu met mijn SE account inlog zegt hij dat ik moeten quiten en nog een keer inloggen met de gegevens die ik gebruikte op de PS3 en daarna de gameclient opnieuw moet installeren. Als ik opnieuw inlog krijg ik weer precies dezelfde melding. Iemand hier die ook op de PS3 gespeeld heeft?

Laatst bewerkt: 4 apr 2014
  18. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Je hebt wel de nieuwe client gedownload? Als je via je downloadlijst de oude opnieuw hebt geïnstalleerd dan werkt het niet, je hebt de nieuwe client nodig die momenteel in de PS Store staat. Vervolgens even client opstarten zodat hij de laatste patches installeert en daarna je oude ps3 account linken ( gewoon inloggen met je PS3 gegevens ).

Ze hebben iig de tekst aangepast in de client zodat deze niet meer zo klein is en rechtstreeks van de PC overgenomen lijkt, ziet er goed uit nu en aangezien de kleine tekst mijn enige minpunt was ben ik happy \o/

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het probleem was dat ik op de PS3 met een andere PSN account speelde. Daarmee was ik niet ingelogd op de PS4 toen ik de client downloade.

Vraag is nu wel of ik onder mijn huidge PS4 account de game kan spelen...

Edit: de vraag is dus of ik mijn OnlineID nog kan wisselen. Zal eens even gaan zoeken.

Laatst bewerkt: 4 apr 2014
  20. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Geen idee eerlijk gezegd. Ik heb hetzelfde account gebruikt vanaf beta fase 1 al en dat werkte gewoon allemaal vlotjes.

Nu even gespeeld met mijn eigen character en dus ook de mogelijkheid gehad om wat latere content te checken op de PS4. Moet zeggen dat de game echt heerlijk loopt. Tekstgrootte ingame is ook netjes aangepast, dus ook mijn enige kritiekpuntje tov de PS3 versie is weg.

Deel Deze Pagina