Verleidelijk, maar ik heb al 2 controllers. 40 gig is wel huge, nu maar hopen dat er een pre-install komt .
40gb,... we zijn pas net begonnen en mijn harddisk loopt nu al vol...... Pfff, ben benieuwd hoe dit straks moet. Had ik ook, maar uiteindelijk wil ik er vier! Altijd handig voor als je een keer bezoek hebt.
Heb ookal een Day One controller en een normale. Maar deze Titanfall controller is enkel voor de collectie.
Wordt Xbox dus even beneden zetten aan het lijntje anders duurt het een eeuwigheid. Gelukkig glasvezel dus dan relatief korte downloadtijd van 1/2 uur?
Kijk dat wist ik niet, nog steeds een amateuristische oplossing. Aan de andere kant beter iets dan niets. Hier ook glasvezel en standaard aan een lijntje. Had hem eerst enkel via de wifi, maar moet zeggen dat dit, iig voor mijn gevoel, wel scheelt.
Heb hem ook aan de wifi normaal, cod ghosts duurde echt letterlijk uren. Aan het lijntje haalt ie 80 mb/s volgens mij. Wifi tussen de 10/20. Scheelt heleboel alleen met gamen normaal geen last ervan. Maar als je 40 gb binnen haalt kun je hem beter even aan het lijntje houden ja. Je kunt dit testen door bij netwerk settings te kijken naar test multiplayer connection.
40gig pfffff, dat duurt wel een paar uurtjes. Ik heb hem altijd bedraad, scheelt toch aanzienlijk hoor.
Waarom heb ik hem nu niet via Origin gekocht voor 28 euro Dan kon ik hem waarschijnlijk wel preloaden.