Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik gebruik vrij regelmatig de voice commands met Kinect en het werkt hier eigenlijk altijd, zonder dat ik iets moet herhalen. Vind het een vrij makkelijke en toffe feature.

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Reminds me of this;

Blijft geniaal deze.:lol::lol:

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft awesome idd.
    Laat ook wel zien dat het wel goed werkt. :+

Deze is eigenlijk leuker. ;)

Laatst bewerkt: 24 feb 2014
  4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
  5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Huh, filmpje klopt niet, dit is niet een normale " commando van Kinect '' Eksbox turn off.
    Ik ga deze ook is proberen en kijken of het werkt.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Microsoft announces first Xbox One price cut - and throws in Titanfall for free

Edit: Alleen UK dus.

Titanfall bundel is dus waar zoals we dachten. 500 US dollar.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Dus 30 pond goedkoper + Titanfall? Begint ergens op te lijken :+

8. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    This is very much a marathon for us, not a sprint, and we're in it for the long haul. We're very excited about the announcements we're making today."

Dat vergeten de meeste.
    Een slimme zet van MS.

Ben benieuwd na de verkoop aantallen van de komende maanden.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Slimme zet? Een pricedrop was echt hard nodig al had ik hem zelf pas tijdens de E3 verwacht

edit//Alleen maar UK dus, dus blijkbaar geen globale strategie

10. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Denk PS4 2: xbox One 1.
    Kinect is alleen leuk voor mijn zoontje van 6 of mijn vriendin (dance gebeuren), heb nu al hekel aan de Kinect op de 360. Als ik dan al iets speelde liep mijn zoontje wat te brabbelen en dan was opeens mijn save gewist (2x gebeurd). Wil geen voice command, tijdens gamen praat ik vaak met mijn vriendin, of zit ik tussendoor te bellen. Sowieso is nog steeds niet bekend gemaakt wanneer de "Eksbaks" in NL uit komt terwijl die in UK al eerste afprijzing heeft. PS4 is nergens aan te komen en de "Eksbaks" liggen gewoon al stapels in de Mediamarkt terwijl die hier nog niet eens uit is. Zelfs de imports kunnen ze geen geinteresseerden voor vinden :x

11. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja bizar idd hoe slecht de Xbox One het doet, maar aan de andere kant ook weer niet zo heel raar. Ik ben bijvoorbeeld nog niet vergeten wat hun plannen allemaal waren, ik wacht dan ook geduldig tot de 360 helemaal dood is en kijk dan wel of er dingen veranderd of teruggedraaid zijn. Dat kan dus nog wel even duren aangezien de 360 meer verkoopt dan de One en ze dus ditmaal niet zo snel de stekker eruit zullen halen. :+ Bijna alle games die op de One uitkomen komen ook nog op de 360.

12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    MS kon niet anders dan omlaag gaan met de X1, zeker gezien ze behoorlijk achterlopen op de Ps4.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Slecht op welke manier? Hij verkoopt als de tering. PS4 verkoopt beter. Betekend niet dat de One dan gelijk slecht verkoopt.

14. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ze verkopen relatief slecht, marktaandeel xbox 360 versus ps3 was rond de 50 - 50 (ff de wii buiten beschouwing aangezien dit xbox vs ps is). Dus als ze deze generatie zelfs in Microsoft thuis land al maar 1 op 2 draaien versus de Playstation dan is dat dus een dramatisch verlies van markt aandeel (1:1 naar 1:2). Microsoft moet dus iets gaan doen, of accepteren dat ze het nu slechter doen dan de vorige generatie.

15. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Maar de X1 is toch ook in veel minder landen verkrijgbaar ?
    Neem aan dat t ook een rol speelt.

Dat die slecht verkoopt wordt MS aangepraat.
    Hij verkoopt best aardig volgens MS.

Zoals in het artikel al gezegd werd, het is een marathon en geen sprint race.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    HIj verkoopt ook best aardig, maar de PS4 verkoopt beter en een bedrijf als MS kijkt niet alleen naar aantallen maar ook naar marktaandeel. Die spelen op lange termijn niet mee om tweede te worden.

en de UK is wel een hele belangrijke markt voor ze

vind dit echt een goede zet, niet alleen Titanfall bundle maar ook nog eens een klein pricedropje.

Precies wat ik zou willen als ik de Xbox One kat uit de boom zou zitten kijken

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja en in het begin verkocht de PS3 ook een stuk minder. We zitten nog pas in de eerste 3 maanden. Xbox zit tegen de 4 miljoen aan en de PS4 tegen de 5.5 miljoen. Beide blazen ze verkoop van last gen compleet weg in die maanden. Mensen doen net of de One Wii verkopen heeft soms. :)

18. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Na vorige generatie (meerdere rod) kijk ik nu eerst kat uit de boom. Maar ik kies voor de ps4 en niet voor Xbox waar het vorige 2 generaties andersom was.

Sent from my iPhone using Tapatalk

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat X1 in minder landen verkrijgbaar is MS eigen schuld, ik zie dat ook nu niet echt als een voordeel mocht de X1 hier uit komen.

Zoals gezegd ze moeten wel omlaag gaan met de X1 en die bundel is gewoon goed.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is leuk voor je. :+
    Weet niet wat het met mijn comment te maken heeft. ;)

Deel Deze Pagina