[XOne] Thief

Discussie in 'Games' gestart door Yaran08, 2 apr 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet het niet, ik heb het idee dat het niet zozeer vergelijken met de oude games is waardoor het allemaal wat lijkt tegen te vallen maar dat deze game vergeleken met bijv Dishonored en Deus Ex:HR ook nogal tegen valt.

Ik sla hem voor alsnog in ieder geval even over. Komende maand word denk ik de 360 maar weer wat vaker aan zetten voor South Park en Dark Souls II

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik laat 'm ook wel even liggen. Jammer!

Kan me vaak vinden in zijn mening. Vreemd verhaal.

Laatst bewerkt: 24 feb 2014
  3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik haal em wel gewoon. Fuck de reviews

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar het is niet dé Thief van vroeger :+

Ik wacht wel op PvZ: Garden Warfare en Titanfall, dan skippen we deze game. (voor nu)

5. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    idem. Morgen komt pvz uit in USA. Hopen dat daar goede reviews voor komen

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Same here! Thief laat ik lekker liggen. Had al een beetje m'n twijfels bij Thief, maar als ik dit nu allemaal zo lees, no thanks.

7. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Thief 1 en 2 maar weer installeren dan? :+

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Daarnaast merkte ik in Dishonored dat ik meer als een rambo speelde dan een Thief, iets waar het de nadruk in Thief bij ligt. Dus ik skip hem voorlopig even.

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ga wachten, Square Enix games droppen snel in prijs geloof ik

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Jup, Deus Ex was binnen een maand van 60,- naar 15,- gegaan.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    ik denk dat de huidige generatie een langzame game als thief niet goed meer weet te waarderen ....

12. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Reviews zijn niet fantastisch dus ik wacht nog effe mooi af totdat ik em voor een leuk prijsje tegenkom. Aanvankelijk wou ik hem misschien nog wel pre-orderen, puur omdf ik zoveel van dishonored heb genoten, en dit komt natuurlijk wel dicht in de buurt

13. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Weer geen topper zo te zien.

Waar blijven die next-gen top games.

Dan maar wachten op inFamous

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    WiiU heeft wel wat toppers haha. Ik zag al een 9 van Jan in de PU. Met veel minpunten, toen wist ik genoeg. Dat wordt een middelmatige game. Jantje had hem anders een 9,7 gegeven.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat denk ik ook niet, de oude thief games zijn best bikkelhard en je moet er veeeeel geduld voor hebben

maar een game a la Deus EX:HR in Thief stijl had zeker wel gewaardeerd kunnen worden denk ik

en dat hebben ze ook een beetje geprobeerd maar het is gewoon niet goed gelukt

Titanfall en Infamous zijn er bijna! heel even geduld nog :+

16. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Heb laatst nog Thief 2 gespeeld en ik moet zeggen dat ik hem best mee vond vallen. Lang niet zo lastig als dat ik me kon herinneren.

17. Gluon

Gluon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb thief vroeger nooit gespeeld, ik kon de serie ook niet. Maar ik was sinds een aantal weken positief verrast naar het zien van wat beelden. Na het lezen van de berichten hier ben ik wel aan't twijfelen of dit spel €50 waard is. Ik wacht nog even op de video-review van Gamekings af, ben benieuwd wat zei ervan vinden.
    Aan de andere kant komen er niet veel interessante games uit komende maanden. Titanfall die sla ik over, in Juni komen er pas games uit die ik leuk vind (TES:eek:nline, The Crew).

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het gaat niet om het feit dat deze game "langzamer" is dan de concurrentie, er zijn genoeg gegadigden voor dit soort games. We gaan toch niet alle gamers over één kam scheren?

Waar het hier om gaat is dat de nieuwe Thief gewoon een ontzettend tegenvallende game is. Oppervlakkig, niet ambitieus, te sensatiegericht, een game die iedere gamer tevreden probeert te houden. Tja, we hebben al vaker gemerkt dat zoiets niet werkt...

Eurogamer Thief review

"So the cobbled, rat-piss-stained streets of The City act as a hub from which Garrett heads out into chaptered missions; these carefully funnel him down corridors of gameplay which offer little capacity for diverse approaches. Each mission has a number of high-value unique items to steal (around six per stage) but aside from these ingeniously hidden secrets, you head in a straight line towards the scooting mission marker as it leads you on towards the next objective. Often a mission builds to a crescendo in which you flee a collapsing building or try to outsprint wildfire in a Call of Duty-esque, summer-blockbuster choreographed sprint. Thief's familiar props are present - rope arrows that can be fired to create routes to new areas; glimmering gold wall plaques put up by the council that can be unscrewed and lifted; glow-eyed zombies with dripping fingers - but they're joined by a raft of new imports designed to broaden the game's appeal."

Toen ik dit las zakte al de moed in mijn schoenen. EDIT: Maar goed, meer reviews... toch wisselende reacties en niet allemaal negatief. Belichting blijft mooi. Voor mij alleen aardig als ie een keer in de sale ligt... en zelfs dan is er stevige concurrentie.

Laatst bewerkt: 24 feb 2014
  19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    het is voor mij al weer een hele poos geleden maar ik meen me te herinneren dat het toch wel erg veel wachten en kijken was

en jij bent trouwens ook niet representatief voor de gemiddelde moderne gamer met je onderbroekenspeedruns in new game +++++++ in DaS :+

20. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Pfft, casuals. Dat doe ik nog met mijn ogen dicht!

Deel Deze Pagina