Nope. Ik leek even een probleem te hebben toen ie vastliep tijdens een system update, maar met een of andere knoppen combo terug tot leven gebracht en er is nooit meer iets gebeurd. Uncharted; totally worth it. En het was 2 voor de prijs van 1 volgens mij.
Hmm. Misschien ook maar eens zo'n grip kopen...gister veel Ys gespeeld, en dat ga je op een gegeven moment wel voelen.... Alleen echt jammer dat je niet kunt opladen als dat ding erom zit, dat echt weer nét niet af. Hmm, of ik maar zelf een opening voor de laadkabel.
Daar zit het schuif, slot gedeelte van de grip voor. Misschien toch met klittenband en een ps4 controller zoals een paar pagina's terug gepost Sent from my iPhone using Tapatalk
Vanochtend TWD uitgespeeld en damn, dit is echt één van m'n favoriete games op de Vita. Vleugje van de gameplay die we kennen van Beyond en Heavy Rain, maar dat verhaal is gewoon zo sterk voor een handheld game Nu beginnetje gemaakt aan 400 days, maar merk toch wel dat het echt iets anders is.
Grip binnen en ik ben er blij mee! Voelt goed en stevig aan, fijn materiaal. En dan qua grip... erg goed en vooral comfortabel!
Jullie Vita's zien er altijd zo schoon uit he, die van mij is echt vies. Scherm... Tussen de knopen en wat me vooral stoort is de stof ofzo tussen de bumpers. Krijg dat echt niet mooi schoon en het zit er toch wel weer naar paar dagen.
Hoe de? Maar dan ben je sowieso genoodzaakt om die kabel erin te laten, of niet? Hij lijkt precies op de plek van dat schuifje te zitten.
Neem aan dat ie gewoon die lock heeft vast gelijmt en dat ding heeft uitgeboord. Je kunt je Vita ook eruithalen als je de bovenkant een beetje ombuigt dus neem aan dat ie het dan zo doet. Misschien ook maar's doen binnenkort