Ben ook erg benieuwd wat de reviewers er van zeggen, ben er zelf nog niet helemaal van onder de indruk.
Dit is nou echt een game waar het me eigenlijk niet heel erg boeit of hij nou op 720p of 1080p draait. Belangrijkste is de fun en de gekheid en dat lijkt prima voor elkaar te zijn! Game ziet er daarnaast kleurrijk en sfeervol uit. Veel belangrijker voor mij. Kan niet wachten tot hij binnen komt!
De game is weer eens wat anders, het ziet er vrolijk uit en het lijkt me gewoon erg tof. Het feit dat de game ook nog eens local co-op kent en smartglass support zijn toch wel fijne selling points . Ik wacht eerst de reviews wel even af en besluit op basis daarvan wel of ik m'n Xbox One nog even ga aansluiten om dit spel te spelen.
gaan de meeste hier de game morgen al kopen via de USA marketplace of gewoon wachten tot donderdag? Ik heb de game fysiek besteld, dus ik moet wachten. Ben benieuwd wat jullie doen
Hmm review embargo op releasedag? Dat is meestal geen goed teken. Btw livestream van Gamespot gaat over een paar uur live. http://www.gamespot.com/videos/plants-vs-zombies-garden-warfare-now-playing/2300-6417343/
Ik twijfel nog. Ik vind het veel leuker om games op disc te hebben voor de verzameling. Een game gedownloade game opstarten is alleen veel makkelijker omdat je dan geen disc hoeft te wisselen. Denk dat ik 'm maar gewoon download uit de US store
Dan is ie ook nog maar € 29,- ongeveer, wat een fijne prijs is. Daarnaast merk ik ook wel dat ik KI veel vaker speel doordat ik hem gewoon op de Xbox heb staan, iets wat ik toch een stuk fijner vind dan dat ik discs moet switchen.
Dat is wel apart idd. Medal of Honor had ook zo'n review embargo toen. Ik hoop echt dat de game juist superfun is.
als jullie em al eerder hebben dan donderdag. laat dan even een impressie achter van de game. Ben hier zo benieuwd naar
Morgen in de US store. Weet niet of ze het online gooien als het 0:00 PST is. Wat 09:00 is voor ons of rond 11:00 als MP altijd geupdate wordt. Wel een kans dat die hier eerder staat. https://store.xbox.com/en-US
Ah mooi. Dan kan ik hem gewoon via de site kopen en begint hij automatisch te downloaden op de Xbox One toch?