Hoezo mag je dat nou weer niet meetellen? Is toch een game? Doen MS en Sony ook nog met de X360 en PS3 en Nintendo met de Wii U. Steeds meer en andere/nieuwere games erbij. Is toch meerwaarde? Volgens mij gekregen van zn baas. Stiekem werkt Mallakai voor MS
Vind persoonlijk "Titanfall" wel te beschouwen als "korting" Het is notabene je "system-seller" die nu zijn waarde moet gaan bewijzen als "system-seller" Echter normaal gesproken krijg je bij zo'n bundel "een beetje" korting. Dat beetje korting is nu 30 pond en Titanfall. Dus kort gezegd, 30 + 43 pond = 73 pond. 73 pond is gewoon 88 euro, best veel dus.
Denk dat X-Junk bedoeld vergeleken met de day one consoles. Daar kreeg je ook een game bij. Dus eigenlijk is het alleen 30 pond.
Ach, sodeska.... Dat is nog waar ook ja.... Dan zijn mijn posts nogmaals nutteloos geweest ;-) Lekker dan....
Overigens is die Collector's Edition van Titanfall wel erg baas. Zit te twijfelen om die voor de leuk te bestellen, alleen voor het 45 cm beeld. Denk dat het ook een echte collectors item gaat worden. Wat zijn jullie meningen? (niet echt xbox vs ps4 huh?)
Oh, stom van me. Lees het nu ook. Waarom alleen in de UK? "The reason for doing this is about giving gamers in the UK the best value we can with Xbox One," Eagle said." Bron Hoe goed verkoopt de One in de UK eigenlijk?
aardig maar loopt achter op de PS4 terwijl het vorige gen de sterkste markt was voor Xbox in Europa dus daar willen ze wel even hard aan trekken om deze gen niet met een te grote achterstand te moeten beginnen denk ik