[XOne] Castlevania: Lords of Shadow 2

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 1 jun 2012.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een reviewcopy van een collega gespeeld net, iets verder na de demo gekomen en man...deze shit is epic as hell. Alles zit gewoon goed in elkaar. De sfeer, de graphics, de cutscenes, MUZIEK, geluid, combat, alles gewoon. Ook de settings tot nu toe vond ik erg goed gedaan. PU zei juist dat de eerste paar uur wat meh waren toch? Nou als dit meh is.......38 euro volgende week bij MM toch? Ik ga dat wel doen dan.

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    [yt]MYsvAPBmPo0[/yt]

Damnit ik wil dit speleeeeen :mad:

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Als ik hem wil kopen, dan wil ik de steelcase, maar ik wacht de reviews af.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    In Mediamarkt krantje idd 38 euro. Maar ik zie daar een PS3 cover en daarnaast staat...ook op PC. It better be for 360 ook!!!

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Heeft iemand hier de demo al gespeeld? Heb hem op de PC gedown en... damn, wat viel dat tegen zeg. Het zou zo een God of War game kunnen zijn, maar dan met Dracula in de hoofdrol. Hij heeft zelfs drie soorten wapens (met elk een eigen kleurtje), inclusief een boss die je moet beklimmen. Alleen... GoW deed het beter en was technisch competenter. Denk niet dat dit vervolg zo goed zal zijn als zijn voorganger, die best geslaagd was.

Laatst bewerkt: 24 feb 2014
  6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Damn.....ik heb juist gigantisch genoten van de demo man. Eigenlijk was LoS dan ook een soort god of war, toch?

7. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    God of War heeft het hack & slash genre niet uitgevonden hoor. En de demo was qua combat grotendeels gelijk aan deel 1 (met de rode en blauwe 'magic'), ik weet niet waar je dat in God of War bent tegengekomen?

Oh en eindbazen mogen niet beklommen worden want dan ben je teveel God of War? Ken je de Titans uit deel 1 nog?

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Titans beklimmen vind ik dan weer op Shadow of the Collosus lijken. Zo zou je ook kunnen zeggen dat het elementen uit Prince of Persia heeft, maar ook die heeft het weer uit andere games. Wat dacht je van Darksiders.....een game vol 'gestolen' gameplay elementen uit andere games. :)

Trouwens....Dracula is wel echt een ziekelijke bad-ass in deze hoor.

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    En toch vond ik de gelijkenis te treffend en niet in het voordeel uitpakken voor LoS2. En ja, ik heb beide games gespeeld, evenals SotC. Vooruit, ik vond de demo van LoS2 niet zo goed. Schrik je nu minder? Het was één en al spektakel en er gebeurde veel op de automatische piloot. Dat ziet er imposant uit, maar uiteindelijk doe je zelf niet zoveel. LoS1 was af en toe ook wel bombastisch, maar had ook iets ingetogens. Ik vond het juist een slimme zet dat de demo van die game niet meteen alle registers open trok, het was een erg goede smaakmaker. De demo van LoS2 wil daar teveel "overheen" gaan. Maar goed, het is inderdaad maar een demo.

Laatst bewerkt: 24 feb 2014
  10. Mister Gouken

Mister Gouken Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel een beetje fanboy reactie, pepzi. ;)

Elke titan die beklommen word is geript uit Shadow of the Colossus lijkt mij. Jammer, maar helaas lijkt deel 2 van Lords of Shadow geen waardig sequel te zijn. Deel 1 is natuurlijk een waar meesterwerk. Dus de verwachtingen zijn, ben ik bang, te hoog.

Ik hoop dat ik hierin geen gelijk krijg......

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De demo vond ik al erg gaaf en wat je daarna krijgt, afgezien van kleine sneaking stukje is erg cool hoor. Heb twee playthrough videos gekeken en een vriend/collega die met het review exemplaar bezig is en verder is dan die videos, vind hem ook echt zeer geslaagd.

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nou goed om te horen dat het meer is dan een serie quick time events.

13. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Ik zeg alleen maar dat het raar is om bij deel 2 opeens op te gaan merken dat dit en dat gejat is uit zus en zo, terwijl het gewoon voortborduurt op Lords of Shadow 1, en daar vond iedereen het prima.

Maarja ik heb ook echt genoten van de demo en kan niet wachten om met de volledige game te gaan beginnen :D

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nou ja, ik heb toen ook al aangegeven dat het gejat was van allerlei andere games. Alleen, beter goed gejat dan slecht bedacht. Alle enkelvoudige elementen waren net iets minder, maar gezamenlijk genomen was het een prima game. De grote vraag bij deel 2 is nu: is het nog smaakvol, of wordt het teveel een rip-off. Ik ben wel in voor een ronde LoS2.

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Gametrailers geeft hem een 8,3 wat wel een mooi cijfer is, ik neem maar niet de gok en wacht wel op de next-gen versie.

16. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
  17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Al wil en moet ik hem wel spelen, alleen jammer dat het spel niet doet wat het zou moeten doen, maar volgens mij werd het vorige deel ook niet echt uitstekende ontvangen.

18. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Jammer genoeg wel ja...
    Nu begin ik weer te twijfelen of ik hem moet halen..:x
    Demo viel me ook best tegen,,,,,

Polygon – 5/10
    Edge – 4/10
    IGN – 6.5/10
    Strategy Informer - 7.5/10
    Xbox Achievements – 60/100
    GodisaGeek - 7/10
    Joystiq – 4/5
    Videogamer – 6/10
    GamesVillage – 5/10
    OXM - 8/10
    Xbox-Schweiz – 8 /10
    NextGenGamingBlog – 7/10
    insidegames.ch – 76/100
    Expansive DLC - 6/10
    DigitalSpy – 3/5
    PushSquare – 7/10
    Eurogamer – 5/10
    3rabgamer – 8.5/10
    Game Informer – 6/10
    CVG – 8/10

19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Wat is precies de meerwaarde van een PS4, XONE versie behalve opgepoetste graphics?

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Fijnere controller ook, maar dat is het dan ook wel. Misschien dat ik hem wel op de pc koop waar ik hem op 1080p kan spelen met 60+ fps.

Deel Deze Pagina