[XOne] Thief

Discussie in 'Games' gestart door Yaran08, 2 apr 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    precies, niet representatief dus :+

wat doen wij eigenlijk in dit topic, volgende maand is er toch geen tijd voor andere games

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Oeii wat jammer vd tegenvallende cijfers=(
    Dat word weer even stof verzamelen voor m,n ps4
    Pik em wel een keer 2e hands op.

Dat word dus xboxlive scoren en dsII 14 maart.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    @Delphiki: Want, wat gebeurd er dan? Ga je eindelijk over op die afgeprijsde Xbox One? Zal Microsoft leuk vinden... ze snakken nog naar kopers heb ik gehoord.

...

Owja, en Dark Souls 2 wordt uitgebracht. Kan bijna niet tegenvallen, toch? }:]

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als het tegenvalt is er altijd nog South Park :+

Die One komt er ook nog wel eens, eerst maar eens een keertje Titanfall uitproberen

5. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Bleh, nu voel ik me wel een beetje verplicht om DaS II op release te kopen. Ik moet mijn titel verdedigen!

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik moet zeggen dat de IGN review volgens mij de beste review is en op basis waarvan ik denk dat de game toch prima speel plezier brengt. Je zult er alleen wat meer moeite voor moeten doen. Met name de side missions schijnen wel tof te zijn. Main missions wat meer linear

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Tuurlijk moet je die op release kopen.

Wil je noobs ganken of als noob geganked worden? :+

8. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    mijn eerste DaS playthrough was offline :x

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mijn eerste Demon's souls playtrough ook want ik snapte er geen kut van wat er allemaal gebeurde :x

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ehh.. op de 360? Machosistische trekjes? :+

Sommige reviews vallen inderdaad weer reuze mee. Er is zelfs eentje die zegt dat dit de beste opvolger is die je als Thief fan maar zou kunnen willen hebben. Anderen vinden het weer verre van dat. Opvallend dat de meningen zo ontzettend zijn verdeeld.

Laatst bewerkt: 24 feb 2014
  11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

The cynical brit is ook positief. Hij is erg te spreken over de customizable difficulty, vooral wanneer je de oude games hebt gespeeld en naar een uitdaging op zoek bent.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    De machinima review bevestigt minn vermoeden dat veel van de negativiteit voorkomt uit de andere verwachtingenvan gamers tegenwoordig. Thief is langzaam, moeilijk, sfeervol en dat is deze Thief ook. Ik ga er vast een goede tijd mee hebben

13. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Yes I am! :)

15. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik maak me eerlijk gezegd wel wat zorgen over de kritiek wat betreft het leveldesign. In dit soort games moet je opties hebben en dat blijkt tegen te vallen. Ik vond eigenlijk al in Deus Ex dat je maar weinig opties had omdat je voor elke oplossing de juiste stats moest hebben. Zo kan je in die game alle hackopties wegstrepen als je daar niet in had geïnvesteerd. Nu gebruiken ze in de reviews juist Deus Ex als voorbeeld hoe het wel moet. Dat klinkt niet best wat mij betreft.

16. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    de cijfers zijn weer heel uiteenlopend, wat wil zeggen dat deze reviews weer op persoonlijke smaak gebaseerd is, ik heb nog nooit geen THIEF gespeeld, maar wat ik gezien heb vond ik mooi en stond mij aan , daarom ook een pre-order geplaatst!

je kan op bijna geen enkele review meer vertrouwen, waarom worden de games niet getest b.v door 2 of meerdere mensen, dan past kun je tot een goed review komen! maar door 1 persoon en een game die waarschijnlijk niet zijn smaak is kom je aan zulke resultaten!

toen ik over 15 jaar begon te gamen moest ik het doen met een tijdschrift om een review van een game te zien, en dat waren reviews waar 4 personen aan deel namen, maar daar kon je meer op vertrouwen, dan het internet gebeuren

17. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    @ Opel: toen je over 15 jaar begon? Doe je knap ;)

Reviews zijn idd enorm uiteenlopend... Toch wel erg benieuwd.. Ga deze helemaal stealth doen. Met Dishonored ook volledig ghost uitgespeeld..

18. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Me too, dat is juist de charme van de game. Het is ook weer eens wat anders dan je door het spel heen knallen/slicen.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij is te downloaden op de US store btw voor Xbox One. 20gb

20. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ja precies! Zo haal je veel meer fun uit de game

Deel Deze Pagina