Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat gevoel had ik al. Stel je voor wat voor geweldige korting we al in ons kikkerlandje gaan krijgen als de One eindelijk zijn release heeft. :+

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    sssssst:x

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Goed nieuws:

http://tweakers.net/nieuws/94534/mi...h-voor-haperend-tv-beeld-in-pal-gebieden.html

Ik wist trouwens niet dat er een workaround was.

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
  6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Man, man, man ik weet niet of DIT een goed idee is. Elop is echt een smerige rat, hoop niet dat hij zijn wens om het Xbox gedeelte te verkopen ook door kan zetten.

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Volgens mij is het een beetje gedaan met Xbox...

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De geruchten dat MS en Sony samen met een console komen zijn gewoon waar. PlayBox. :p

Laatst bewerkt: 25 feb 2014
  9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja dat gevoel heb ik zelf ook. Wel jammer hoor want heb altijd de Xbox brand gesteund maar kan mij nu totaal niet meer vinden in dat hele Xbox One multimedia gebeuren. Had liever een krachtige gaming machine gezien, maar misschien hoor ik ook niet meer tot hun doelgroep ben ik bang.

10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik neem aan dat je het tegen mij hebt? :p Maar bij mij ook hoor, altijd 100% voor Xbox gegaan en met de Xbox One hebben ze voor mij persoonlijk de plank compleet misgeslagen. En dat weten ze natuurlijk zelf maar al te goed en proberen zich nu in alle bochten te wringen.

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja had het tegen jou was vergeten de quote knop te gebruiken. :+ Maar helemaal mee eens, ze hebben teveel misstappen gemaakt. Daarnaast moet ik ook eerlijk zeggen dat ik bang ben dat dat DRM debacle waar MS in de eerste instantie mee bezig was later terug gaat draaien. Maar zoals ik al zei hoor ik denk ik niet meer tot hun doelgroep ik ben een (old skool) gamer die het nog fijn vind games in een gameshop te halen. En van mij hoeft niet alles online, kan mij zelfs vaak beter vermaken met co-op games alleen die zijn er nog maar zelden helaas.

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb met games with gold anders aardig wat coop games gespeeld de afgelopen maanden :p

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Laatste stukje vind ik vooral interessant. Let the games begin!

http://www.theguardian.com/technolo...some-things-havent-worked-but-we-are-learning

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Op de Xbox 360 bedoel je? Zijn voornamelijk toch oude games?

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wacht even, invite friends to game en recent players hadden we toch al een jaar of 6 ? :+ Lijkt me niet meer dan normaal dat ze dat idd zsm terug brengen

dat zijn precies de dingetjes die het Xbox dashboard imho beter maakten dan het Sony OS

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, maar zijn games die ik nog niet gespeeld had. Deze gen ga ik mij ook meer met sales en gwg. 60-70 euro is echt belachelijk duur en er zijn maar een paar games waar ik dat voor over zou hebben. De rest komt later wel. Zo kom ik nu tegen het einde van de 360 ook aan een overvloed van goede games

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik vat het ook niet man, hoe MS dat niet meteen vanaf dag 1 erin had zitten. Dit was hun trots op 360. Zal wel te maken gehad hebben met ''We moeten iets nieuws proberen.''

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk eerder dat er aan de back end best heel erg veel anders is.

Sterker nog, dat weten we eigenlijk wel zeker

en ze hadden gewoon niet alle front-end functies klaar voor launch dus hebben ze prioriteiten moeten stellen

maar de timing is goed, de eerste system seller lijkt er met titanfall aan te komen en de belangrijkere updates zijn er dus net op tijd

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nice nice. Dus iets wat 360 niet heeft, een optie om iemand alleen een game invite te geven. Maar gewoon het belangrijkste...dat party chat gewoon zoals behoren werkt.

Idd man. Dat is het ook. Het is duidelijk dat de console best wat gehaast is uitgebracht. Zeker weten dat MS liever nog even de tijd had genomen.

Laatst bewerkt: 25 feb 2014

Deel Deze Pagina