Ook aan het downloaden. ^^ Bijna alle games alweer uitgespeeld. Ryse, Dead Rising 3, AC4. Tijd voor nieuwe games. Overigens heb ik ook Rayman legends aangeschaft, nooit gespeeld op de 360.
Je kan tijdens het downloaden/installeren blijkbaar alleen in de tuin rondrennen en wat zombies neerschieten. Kan je alvast aan de besturing en de verschillende plantjes wennen. Het ziet er in ieder geval heel erg gelikt uit! 60 FPS en volgens mij Full HD. Al die kleuren! De besturing is ook prima in orde!
De Achievements zijn ook nog wel haalbaar allemaal (Hoewel dat Garden Ops nog best pittig schijnt te zijn)
Heb hem net gekocht voeg me maar toe Djboelie2 heb er zin in, leuk bezighoudertje tot titanfall over een aantal weken.
Dit is gewoon echt Battlefield, maar dan PvZ. Je hebt zelfs een complete 'commander' mode Trouwens, klopt het dat de game altijd de Kinect als microfoon aan heeft staan en je deze niet uit kunt zetten?
Volgens mij kan je tijdens de game op back drukken en dan op de naam met een speakertje ervoor. Druk dan op X en hij mute die. Verder tot nu toe verrassend leuk! Grafisch erg mooi en heerlijk smooth.\o/
dat moet gewoon via de X1 setting. Ga naar kinect en dan kan je de Mic uitvinken. Dus naar dashboard, settings, kinect. Daarna zie je een optie staan die je kan aan- of uitvinken
Zou je niet zeggen als je die videos bekijkt. Ik kan me een plant herinneren die onder de grond door vijanden kan verrassen en ze dan aanvallen. En een plant die kon snipen. Heeft het niet gewoon met teamwork te maken? Ben iig erg benieuwd. .ga em zeer soon eens bij broer checken.