Ach, teleurgesteld worden zijn we toch wel gewend onderhand van Nintendo? Echt, ik zie Bayo 2 nog wel multiplat gaan. Die studio wil toch ook wel wat meer verkopen om de kosten te dekken? Dat gaan ze bij de WiiU echt niet redden.
Lijkt me juist erg Nintendo. Die zien Sony en MS dat doen en proberen het later zelf, alleen dan juist weer op de verkeerde manier, met een nichegame.
Mario Kart had echt eind Maart ofzo moeten komen. Dat is een game waar je lekker een tijd mee vooruit kan. NU hebben we DK in februari welke ik binnen een maandje wel uitgespeeld heb en dan komt er een grote leegte.
Afgelopen week Toki Tori 2+ gehaald met die indie kortingsactie. Echt een hele toffe en mooie puzzelgame. Had wel verwacht dat de game tof zou zijn, maar niet zo tof.
Ben trouwens benieuwd wat die makers van Bayonetta allemaal slikken. Man wat een foktop chaotische bende allemaal.
Please Nintendo, gooi die Wii U in prijs omlaag en ik koop hem. Super Mario 3D world, Mario Kart 8, DK Tropical Breeze, Smash Bros. Geef me die shit
Ik ook. Voor 300 euro heb je een leuk pakketje maar daar komen altijd nog kosten bij als extra controller etc. Ik wacht ook wel op de 200 eu versie.
Iedereen die wel een Wii U voor €200,- wil kopen maar niet voor €300,-.. Ik zou die €100,- maar eens gaan overwegen.