Word "lang" wachten op TitanFall. De eerste indrukken zijn heel goed gelukkig. Iemand een linkje naar een site die hem goedkoop verkoopt? Want sommige prijzen voor deze game zijn echt insane
Ik wacht nog steeds op meer info over deze titel... hoeveel maps.. wapen etc... De beta was leuk maar niet om uren achter elkaar mee bezig te wezen.
Wel netjes voor een game van tegenwoordig. Zouden ze ook gekeken en geleerd hebben van Gears of War Judgment. Die had pas veel mappen!
Ben ik nou de enigste die de statue er niet enorm mooi uit vind zien? Het lijkt net een stuk plastic op de manier hoe hij het optilt en aan de base te zien. Is het nou wel echt een kwaliteit statue? Je betaald grof geld voor ander soort statues maar niet die gemaakt is van plastic.
Titanfall niet in 1080p op Xbox One Het komt niet helemaal als een verrassing, maar Vince Zampella, medeoprichter van Respawn Entertainment, heeft via zijn Twitter-account laten weten dat Titanfall op Xbox One in iederval niet in 1080p zal zijn. Tijdens de bèta, die draaide op 720p, werd er aangegeven dat de uiteindlijke resolutie mogelijk hoger is bij de officiële release van Titanfall. Nu weten we het in iedergeval zeker, dat dit niet 1080p zal zijn. Wat de uiteindelijke resolutie, volgens geruchten 900p, zal zijn is nog niet bekend. Titanfall is gold Respawn Entertainment laat via hun Twitter weten dat Titanfall gold is gegaan. Dat betekent dat de ontwikkeling klaar is en de massaproductie begint. De game wordt dus nu gedrukt en verspreid naar winkels voor de release op 11 maart in Amerika. Hier in Europa zullen we tot 13 maart moeten wachten op de multiplayer shooter van Respwan. De game komt naar Xbox One, pc en Xbox 360. De Xbox 360 versie komt op 25 maart uit.
Had ik wel verwacht. Wel kansloos eigenlijk dat de xbone zelfs dit spel niet op 1080p 60fps aan kan want het is nou niet echt een grafisch pracht spel.
Boeiend? Het ziet er goed uit speelt erg fijn en geen drops. Wat wil je nog meer. X1 Is pas uit gaat allemaal wel goed komen.