Ik snap wat ze bedoelen.....het slaat alleen nergens op. Qua games staan ze gelijk imo, ze doen net alsof de Xbone tientallen games meer heeft op dit moment... Komt een beetje wanhopig over met de huidige stand van zaken....
Misschien heeft de X1 net wat meer interessantere games dan de Ps4 aangezien die launchline-up best wel meh was. Al heeft de afbeelding genoeg reacties uitgelokt
Het aanbod van games is ook gewoon erg matig. Precies de reden dat ik geen zin had om enorm veel moeite te doen om de console in huis te halen om het vervolgens toch niet te gebruiken. Wacht wel lekker op echt de exclusives die er komen.
Ja dat is wel waar, weet ook niet waarom Sony nog dikke exclusives uitbracht laatste jaar voor de PS3. MS was allang gestopt daarmee. . Persoonlijk interesseren mij de eerste games voor de Xbone me ook niet. Komt QB dit jaar nog eigenlijk? Maar plaatje is dus alleen funny als je een fanboy bent.
Is de bedoeling van wel, maar ik betwijfel het. (al is er nog niet een echte releasedate) En tsja, het plaatje hoeft niet funny te zijn om reacties uit te lokken
Jezus ... wat slecht Heb nu sinds gisteren een One in huis en hij bevalt me prima. Denk dat het echte verschil kwa graphics pas gaat komen op het moment dat ontwikkelaars stoppen met cross-gen games te maken.
Deze blijft erg gaaf idd. Ik hoop dat op GDC de VR-bril van Sony aangekondigd gaat worden. Eindelijk weer wat Sony nieuws.
Heerlijke gifjes, al wordt er wel zwaar getrokken aan al die graphics en multimedia opties. Zelf heb ik ervoor gekozen om op mijn rug te gaan liggen met de pootjes omhoog. Microsoft kriebelt spreekwoordelijk met de One lekker over mijn buikje. Kinect had van mij niet ook gehoeven, 720p is jammer en zo kan ik nog wel wat nadelen opnoemen. Sony komt er in mijn ogen net zo slecht vanaf. Van gratis PSN naar maandelijks betalen (het opgeven van een unique selling point) en het ontbreken van de een aantal Xbox exclusives zijn voor mij ook 'dealbreakers'. De keuze voor een One was vrij simpel, gezien mijn resterende 1.5 jaar XBL gold en grote liefde voor achievements hoeren. Die €100,- in prijsverschil over 7 jaar verspreid overleef ik ook wel weer. Het leuke is dat mijn huisgenoot al sinds November zijn PS4 in bestelling heeft staan en ik mijn One vorige maand zo op kon halen. Ondanks dat de Xbox in NL nog geen eens gereleased is, lijkt dit me toch een slechte zet van Sony.
Vind je het gek bijna niemand haalt een xbox one geen wonder dat hij overal zo makkelijk te krijgen is.
Ik wil verdomme een Wii U! Super Mario 3D World, DK, Mario Kart 8, Super Smash Bros, fantastische shit! Nintendo, drop die prijs!