Ik heb me goed vermaakt met deeltje 4, als ze echt verder willen gaan met bootjes dan eis ik gewoon een Nederlandse setting met Arend in de hoofdrol. Al een toekomst setting misschien ook weleens tof zijn.
Als ze dan Nederlands spreken... oh god, ik weet niet of ik me dan zou doodschamen of kapotlachen. Wat een kuttaaltje hebben wij ook. Maar qua setting ben ik helemaal voor!
Dat is dan denk ik nog erger. oh nee, dat zouden ze dan ook nog echt doen, als je kijkt wat ze met de Italianen hebben gedaan in de Ezio trilogie.
Sudeki had ook een Nederlandse stemacteur omdat die heel veel dingen had gemaakt in de game, wat heb ik me daar kapot aan geërgerd.
Zoals ik gister zei ben ik daar erg blij mee die hele tijdperk doet me niets. Had dan ook de eerste AC geweest die ik liet liggen.
Arend Dulle, aangezien de naam van het hoofdkarakter altijd Arend is in hun taal (was dat het vorige deel ook zo?)
Bron: Gamer.nl http://www.gamer.nl/nieuws/452448/r...n=Feed: gamerheadlines (Gamer.nl - Headlines) Ehh ik weet niet wat ik er van moet denken, de Risen games zijn niet fantastisch. Vooral niet op de xbox 360 vanwege wat mindere ports. Meh, ik wacht maar af.
360 en PS3 ook gewoon he....als het nou X1 en PS4 was geweest. Mja...heb echt genoten van Piranha's Gothic games op PC, vooral deel 1 en 2 want 3 was echt een buggy mess. Risen 1 was ook zeer vermakelijk wanneer je er eenmaal in zat...maar deel 2 zag er niet uit op console en deel 3....mja....nah. Dom ook. Als alles goed gaat krijgen we The Witcher 3 en Dragon Age 3 dit jaar...handig Piranha Bytes.