Ik weet niet of jullie het opvalt wanneer jullie een film lopen te loeren in de bios, maar echt bij de meest awkward scenes waarbij je juist niet lacht ligt standaard bij mij 70% van de zaal in een scheur. Of gewoon bij momenten in een film, wat enigszins grappig bedoeld is, iedereen meteen lachen en grinniken. Of bij de scene in American Hustle, de ruzie tussen Bale en Lawrence, dat geschreeuw, lacht iedereen ook gewoon. Wtf is wrong met deze mensen?
Gisteren waren er bij 12 years a slave ook mensen die meerdere keren moesten lachen als iemand gezweept werd. Sent from my Willem9000
Epic, maar wat is er aan de hand met al die lange trailers! Damn, geef me gewoon een teaser en niet een 3 minuut durende samenvatting van de film waarin alle belangrijke scènes worden getoond! Gaaaaaaaaaaaaap. ;-)
Vind die trailer wel gaaf eigenlijk. En deze geeft niet zo veel weg. Trouwens, wat is er weg te geven? Godzilla sloopt steden. Leger valt aan. Mensheid wint (tijdelijk). Klaar.
Hoe was de film? Hij is nu al verkrijgbaar op yifi, dus misschien downloaden voor in carnavalsvakantie. 's Avonds thuiskomen van de piste en dan filmpjes kijken. Denk dat het wel een film is die m'n familie ook kan waarderen.
Het is best oké voor wanneer je echt binnen een kwartier een film wil gaan kijken. Anders gewoon zo'n 4 gig jetser binnenslepen inderdaad.