Ah, net mailtje gehad van YGZ; krijg 5 euro terug, dus deze game kost me 27 euro.....daarvoor wil ik de game wel hebben. ja, het is nog steeds duur voor een schamele 3-4 uur gamen....maar ik heb een zwak voor MGS.
Bol heeft het ook aangepast. Ja, ik heb em bij bol besteld. xD Ik heb ook een zwak voor MGS. Mn signed MGS2, 3 en Twin Snakes pronken nog in mn kast
Gratis MGSV: The Phantom Pain DLC bij Ground Zeroes Naast het bekendmaken van een prijsverlaging voor Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, heeft Konami nog een aantal andere mededelingen. Gamers die Ground Zeroes kopen, krijgen exclusieve downloadbare content voor The Phantom Pain. Deze extra content wordt omschreven als ‘extra uitbreidingen voor Mother base’. Deze DLC is tijdelijk te krijgen bij de First batch in de winkel en voor een beperkte periode bij de digitale versies. De karakters die gered worden in Ground Zeroes en kleding stukken kun je hergebruiken in The Phantom Pain. Als laatste heeft Konami de Idroid App aangekondigd. Deze app laat spelers hun smartphone en tablet met de game verbinden. Spelers kunnen hun tablet of smartphone dan gebruiken voor kaartweergave, het vragen voor close air support en het afspelen van cassetetapes.
GR preview. Metal Gear Solid: Ground Zeroes is the best, most expensive demo ever made http://www.eurogamer.net/articles/2014-03-05-metal-gear-solid-ground-zeroes-preview
Vond Metal Gear Solid 4 echt dramatisch slecht. Grafisch top! Metal Gear 1 blijft een klassieker, Metal Gear 2 op het tankerschip, daarna minder. Metal Gear 3 was ook the bomb! Wat een actie had die game.
Ground Zeroes is her en der al te verkrijgen. Ben al meerdere livestreams op Twitch en Ustream tegen gekomen.
Ik heb beide consoles (xbox one en ps4)maar ben nog aan het twijfelen op welke console ik dit zou kopen. Lastig wel zon dilemma Wat zouden jullie doen voor de one of ps4 versie gaan en waarom?
Sowieso de ps4 versie. Is toch wel een zeer groot verschil qua graphics. 1080p ten opzichte van 720p. Plus bij de ps4 versie heb je een echte atmosfeer, echt realistisch weer,...