Ja inderdaad, was ook wel toe aan nieuwe maps omdat op de Xbox One Second Assault al lang te spelen is.
oh dacht dat dit de vorige keer al met een update verholpen was , op de PS4 werkt het wel geloof ik. naja afwachten maar weer
Ja maar ze zeiden dat voor de Xbox er ook nog een client update moest komen om het helemaal te fixen. Maar helaas nog niet gezien..
Weet iemand trouwens wat die vierkantjes die rechtsboven in beeld wel is verschijnen in houden? EDIT: From Dev on Reddit: The HUD icons (as seen here: http://i.imgur.com/R731QMk.png) [i.imgur.com] are indicators of if anything is going wrong with your client such as packet loss, FPS drops, etc.
geen slechte zaak, los van die eeuwenoude bug in Metro vind ik de 2nd assault maps erg goed performen het kan misschien vertekenen omdat die servers nu populair zijn en je makkelijk een goede vind of omdat premium members misschien eerder hun verbindingen goed voor elkaar hebben maar ik denk beduidend minder last te hebben van rubberbanding op 2nd assault dan op bijv Hainan en Lancang die met 64 man op de PS4 nog steeds problematisch zijn
vond het gister avond wel heel erg moet ik zeggen ja, en dan vooral op de standaard mappen. Second Assault e.d nog niet getest.
Ik had 't gisteravond ook heel erg, als ik in een voertuig reed haperde alles om de zoveel seconden, alsof ik even gas los liet zeg maar, maar dat was helemaal niet zo.