Sony komt met iets zeer origineels genaamd PlayStation Deal of the Week! (Goh waar kennen we dat van) Deze week wordt afgetrapt met een FIFA sale voor PS3 en Vita http://blog.eu.playstation.com/2014/02/27/introducing-playstation-store-deal-week/
Leaving PS Plus on 5th March: Outlast/Sound Shapes Metro Last Light Guacamelee! (Cross Buy) Dynasty Warriors Next ModNation Racers Road Trip Entering PS Plus on 5th March: Dead Nation Apocalypse Edition Tomb Raider Brothers A Tale of Two Sons Pixeljunk Monsters Ultimate HD Smart As http://blog.eu.playstation.com/2014...h-tomb-raider-dead-nation-apocalypse-edition/ Voor mij persoonlijk een van de mindere updates to nu toe
Jammer van Dead Nation inderdaad, al had ik ook geen Knack of Killzone verwacht oid. Achja, gratis is altijd goed. Zeker wanneer er nog niet heel veel te spelen valt.
Hoezo jammer van Dead Nation? Ik haat zombiegames, maar deze lijkt me wel leuk... TR is ook top, ook al heb ik de game al uitgespeeld op de 360. En Brothers is ook een leuke, had die nog niet gedaan.
Dead Nation is een leuk spelletje om samen met een vriend op de bank spelen hoor Pilsje erbij en knallen maar.
Sound Shapes is/was op PS+?! Hij is hier nog steeds 13 euro Kijk erg uit naar Smart As en Dead Nation, vooral de laatste weer oudscherwets couch co-oppen Zin an!
Wauw Lekker karige shit dan, ik ging er eigenlijk stiekem wel heel erg vanuit dat Sound Shapes een Plus game ging worden.
Ik heb een tijdje terug 15 maanden ps plus gekocht voor 50. Zijn die aanbiedingen nog ergens te vinden?
Ok, nu heb ik Tomb Raider voor de 360, de PS3, de PS4 en PC. Brothers moet ook iedereen spelen! Zelf ben ik het meest benieuwd naar Smart As. (en de Broadcast+ mode van Dead Nation)
Check deze trailer. Die haalde mij voor de release over, én daar legt ie uit waarom er geen co-op in zit Niet laten liggen omdat ie geen co-op heeft!
Hoe lang blijft zo een PS+ korting eigenlijk geldig op een nieuwe release? Ben aan het twijfelen over Steamworld Dig, en ik wil weten hoe lang ik nog kan twijfelen voor de korting weg is