Thief is van dezelfde makers als van tombraider. Wat ik er van zie ziet er wel gaaf uit veel klimmen en zo hou ik wel van. Maar zitten er ook puzzels in om verder te kunnen net als bij Tombraider.
Zelfde uitgever, niet echt zelfde maker. En als ik me goed herinner puzzels om juwelen en andere "schatten" te vinden.
Deze review verteld mij dat ik Thief over ga slaan. Het is nog geen next-gen game zoals Machinima aangeeft.
deze review geef mij net overtuigt, het donkere sfeertje bevalt mij wel! iedere zijn smaak en mening natuurlijk, ik heb b.v de beta van titanfall gespeeld en tot tegenstelling van vele andere, heb ik besloten deze game niet te kopen, omdat ik het na 30 min al wel allemaal gezien had
Review overtuigt mij ook wel eerlijk gezegd.. Dat er weinig tot geen verhaal in zit boeit mij niet.. Dishonored was ook crap qua verhaal.. Gameplay moet goed zijn..
Had stiekum wel gehoopt dat Gamedumper em al zou hebben verstuurd. Maar goed neem aan dat dat morgen gebeurt en dan vrijdag aan de slag ermee
ben bij deze game erg benieuwd naar de ervaringen van de comsument ipv reviewsites. Ik denk namelijk dat dit zo'n spel kan zijn die over het algemeen beter wordt beoordeeld door de gamers zelf dan door reviewsites. Noem het een onderbuikgevoel
Dat denk ik ook ja. Op Tweakers is iemand hem al aan het spelen op de One en die vind het een vermakelijke stealth game. Hij kan zich voorstellen dat het te sloom voor de gemiddelde hedendaagse gamer ...
Hmm daarom na het drama van The Last of Us daar niet meer besteld! Ik haal die van mij in de winkel (moet zeggen ik heb nog een waardebon liggen die ik kan inleveren).
Heb deze vanavond even kunnen zien/spelen. Echt maar een minuut of 10, maar ga hem niet downloaden,..... - karakter spreekt me niet aan; looks, stem. - veel en lange laadtijden - vind de bewegingen houterig en juist de dash erg ongeloofwaardig. Gelukkig komen er nog een hoop andere spellen die me wel aanspreken.
Ik ben aan't twijfelen, wil hem eigenlijk wel gaan halen want Titanfall en The Crew ga ik niet halen, dus tot zeker eind April komen er niet veel games uit op de Xbox One.
Tis inderdaad een beetje magertjes op beide nextgen consoles in het eerste half jaar. Gelukkig komt 21 maart op PS4 nog Infamous SS. Daar ben ik dan wel ff zoet mee. En ik hoop in de beta van TESO te komen... dan zit ik helemaal goed
thief vergelijking op alle platformen http://www.gamed.nl/view/110706?utm...tm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl voor mijn is het duidelijk dat de xbox one met de pluimen gaat lopen