[XOne] Titanfall

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2013.

?

Voor welk platform haal jij Titanfall?

1. Xbox One

64,2%
  2. Xbox 360

20,5%
  3. PC

15,2%
  1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Dat het bij aardig wat games niet werkt:+

2. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170

Het speelt zeker erg fijn en het ziet er niet slecht uit maar het is geen killzone shadow fall kwaliteit, grafisch. De xbox loopt nu al erg ver achter en die achterstand word ben ik bang echt niet meer in gehaald. De spellen worden alleen nog maar mooier en dat lukt de xbox gewoon niet vergeleken bij de ps4 of pc. Microsoft moet het echt gaan hebben van hun exclusives en dat word ook steeds minder.

Laatst bewerkt: 27 feb 2014
  3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Loopt achter? Valt reuzen mee, maar jullie als PSers hebben een bord voor jullie hoofd. Alles moet 1080p zijn en 60fps anders deugt de console niet. Tot nu toe is Ryse de mooiste Next-gen game. PS4 moet het straks hebben van Infamous Second son en ja die ziet er wel goed uit. PC VS PS4 = PC wins duh.

4. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170

Ten eerste ben ik geen PS fanboy dus ik weet niet waar je dat uithaalt. Ik heb altijd op de xbox 360 gegamed totdat ik overstapte naar pc in 2011. Waar zie je mij zeggen dat de console niet deugt??? Met wat goede exclusieve games ga ik hem ook zeker wel een keer halen ook al zijn ze niet 1080P. Het is alleen gewoon een feit dat hij het niet trekt bij de ps4 en pc en ik vind Ryse en Killzone beide erg mooi. Pc wint altijd dat is een feit op optimalisatie na dan want dat is soms erg teleurstellend. :mad:

5. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Dat haal ik uit je post. Het feit is dat het allemaal tot nu toe nog mee valt met PS4 XB 1 met verschillen. En inderdaad de PS4 blijft sterker, maar de verschillen zijn echt nog zo minimaal. (Bijna) Iedereen op het forum vind de X1 een kut console met name door Kinect. PS4 loopt potverdorie nog achter qua games als je het met de One vergelijkt. En er word niet eens kritisch op gereageerd. Alleen maar negatief op de X1 is zijn het makkelijkste blijkbaar.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Wat een bullshit Leis.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Deze discussie weer. 1080p is altijd nice maar maakt de fun niet minder. En we hebben allemaal fun gehad met de beta. En framerate is king.

Alleen speelt niemand meer Killzone. :+

8. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    En dat bedoel ik.

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Killzone was trouwens zo statisch als wat. Niks aan dat spel.

Wat bedoel je Leis :)

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    900p zou nice zijn dan. Jammer dat ze dat niet gewoon kunnen melden nu.

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ja inderdaad, zeg gewoon wat het wel is ben je van het gezeur af..

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is die gekke resolutie uit de beta of 900p, zo simpel is het denk ik.

Ik vind aan de beta trouwens één ding wel echt minder, het geluid. Soms klinken bepaalde handguns en rifles krachtig, maar dingen als de missilelauncher van een Titan, een Rocket, de voetstappen van een Titan klinken nergens naar. Het mist echt de power, power wat je echt zou verwachten van zo'n groot mechanisch monster.

13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik had niet eens door dat de Beta op 720 draaide. Gelukkig kon ik me vroeger ook prima vermaken met Wolf3D en wellicht nu nog steeds. ;)

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    2de keer dat je iets beweert en niet reageert. Wat ben je ook een droeftoeter.

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    We zijn blijkbaar vergeten dat PS3 nog de laatste jaren dikke exclusives aan het pompen was en de Xbox 360 niet. Dus wij hebben wat meer geduld voor de PS4 games he.

Haha Leis... Wat een gast.

Nog steeds lijkt deze game me niets. Maar wil het zo graag wel proberen haha. Vooral omdat Mallakai bekeerd is

Laatst bewerkt: 28 feb 2014
  16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mij lijkt het juist wel wat :) De 'evolutie' die cod al jaren geleden had moeten maken.

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    The Force is strong UpInSmoke0611:+ , gewoon proberen en dan kijken wat je ervan vind :) dan nog kun je de game kak vinden uiteraard.. :p

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja maar ik ga natuurlijk geen Xbone kopen om het uit te proberen he. Zie wel, anders pech

19. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Hoeft ook niet. Je kan 'm ook spelen op de Pc. :)

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jawel joh, kom op :+ Je probeert andere ook een PS4 te laten kiezen ... Koop die One en believe in the Cloud! :+

Deel Deze Pagina