Ik zag op een ander forum dat dit spel morgen in de aanbieding komt voor 39,99 dollar us Misschien toch maar proberen
Denk ik van: nou, ik kan eindelijk weer een uurtje gamen, gooi ik Ryse erin, krijg ik een update van 3 GB. Laat maar zitten
Precies, want dit is het soort update van zaken toevoegd en verbeterd in de game. Ik betwijfel echter wel of er echt wat te verbeteren valt.
Zojuist de game uitgespeeld. Vond het een leuk spel, hoewel natuurlijk moeilijk te ontkennen is dat je voortdurend hetzelfde aan het doen bent. Overigens knap hoe ik in deze lineaire game zoveel collectibles gemist heb (hetgeen overigens ook redelijk te verklaren is omdat je soms geen idee hebt waar je naartoe moet, en vervolgens ineens niet meer terug kunt). Ik vond de collectibles overigens wel overbodig. Zit je net in een belangrijke missie om persoon X te vermoorden, krijg je alle tijd om nog even rustig rond te kijken of er nog ergens een collectible verstopt ligt. Het enige vervelende bij het vechten is dat je soms compleet het overzicht kwijt bent. Ben je net met een lekkere combo bezig, draait de camera achter een object waardoor je geen idee meer hebt wat je aan het doen bent.
De ergste collectable vond ik in Brittanië. Ik heb hem niet kunnen pakken. Zie je hem liggen, je verslaat eerst de vijanden, logisch dacht ik, daarna CUTSCENE. En niet meer terug kunnen dus. In één van die grote torens langs het strand was dat. En zo zijn er nog wel meer. Want je word iedere keer geganked als je een collectable probeert op te pakken.
Ik heb deze game gekocht in Duitsland geen spijt van! wat een leuke game ik bergijp niets van de negatieve revieuws
heb er ook heel erg van genoten. Heb de game vier keer uitgespeeld, maar daarna heb je het wel gezien. Desalniettemin een geweldige game. Tip: Schrijf er een kort reviewtje (paar zinnetjes) over in het Xbox One Review topic. Daarmee help je mede forumleden in de toekomst een keuze te maken
Ben met de game bezig ( laatst voor 39 dollar in de us store ) De game ziet er erg goed uit, sfeer is goed. Gameplay... mwa. Verder wel een leuke game, het is niet dat ik uren deze game achter elkaar speel maar gewoon een uurtje om de dag tot ik hem uitgespeeld heb.
Niet overdrijven hè. Het is pas 2018 en hij is al beschikbaar via de gamepass Jouw opmerking kwam trouwens uit november 2013, dus dat was wel netjes voorspeld. Moet je wat mee gaan doen