Ja, dat ben ik! Ging wel aardig idd. Ik kon je niet horen, misschien heb ik dat ooit op mute gezet... Waar kun je dat ook alweer zien? Zal m'n eigen headset ook maar weer eens opladen.
Oh, ik zat sowieso in een party dus misschien daarom. Alleen die pot Siege of Shanghai, wat ging die slecht zeg. Telkens pech met die gevechtshelicopter die onverwachts om de hoek kwam. Leuk dat je joinde. :b:
heh, zo gigantisch veel boosts krijg ik nooit. http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/DulleNL/battlepacks/247475872/ps4/
Aha dat zou kunnen inderdaad. Ik heb zelden goede potjes op Siege of Shanghai, deze ging nog redelijk. Was zeker leuk, moeten we vaker doen met mensen van XBW. Zeker als er een XBW platoon komt!
Laten we een keer met wat XBW'ers een avondje knallen. Liefst natuurlijk met headset, is vaak veel leuker dan solo spelen.
Goed plan. Ga zelf misschien een nieuwe headset halen, heb nu nog een oud in-ear bluetooth ding van Logitech waar alleen de voice chat doorheen komt. Welke headset heb jij?