Was gezellig, uiteindelijk met Anubis, Sander, Yassir en Servantes gespeeld. (En even Ralluf maar die kon onze team niet joinen ) En Anubis, practice makes perfect.
Hmmm, misschien moet ik die game toch eens online gaan checken. Wilde eerst de SP uitspelen maar daar kwamen wat andere games tussen. Om met een groep gasten van hier te spelen is natuurlijk wel awesome.
Wat mij betreft ook, was gaaf ook al bakte ik er niks van. Hahahah. Gelukkig was de rest wel goed, namelijk allemaal in de top 5 ;-)
oh hey, ik heb premium! Ik was er laatst over aan het twijfelen of ik [XBW] voor mijn naam zou plaatsen, zoals in de good old CoD days. Maar een platoon is meer dan een individuele clantag? Is een groep waar mensen zich kunnen aansluiten en dan automatisch de XBW tag krijgen?
Het is een soort clan inderdaad is wel handig om een xbw platoon te hebben want als iedereen de platoon joined hoef je elkaar niet allemaal individueel op te gaan zoeken op battlelog
Wel jammer dat zo een platoon niet cross platform is (toch?). Anders kon Hybje meedoen. Niet dat dat nut zou hebben, zou gewoon leuk zijn. edit: Wacht, ik kan Apply doen in een platoon van een PC speler? Het kan dus wel?