Is er een manier om te zoeken op platoons? Nee natuurlijk niet, wat dacht jij dan. Ik kan volgens mij beter maar wegblijven uit dat platoon en gewoon een losse tag nemen.
Dude, ik praat ook weinig.... Wat boeit het nou, straks ben je 80 met je gerimpelde ballen aan je knieën en dan denk je "had ik maar online gezellig meegedaan" ;-) Hehehehehehe.
Welnee, gewoon joinen. Ik ben ook nooit aanspreekbaar want zit in private chat maar ook dan kun je prima samenwerken met de rest en dat maakt het spel gewoon leuker
Haha Dat risico neem ik! Ik werk altijd samen! Met friends of randoms. Tenminste, dat probeer ik. Ik heb Servantes een keer uit zijn helikopter geschoten. Dat was ook leuk. Allemaal zonder mic. Ja, of Delphiki? Ik weet niet, ik speel de game regelmatig maar niet zo regelmatig als Delphiki. Ik weet niet of het misschien beter is dat diegene die het meest speelt het beheer krijgt over de platoon?
Als het cross platform en je in meerdere platoons kan zitten dan stel ik voor dat Hybrid hem dan aanmaakt
Yup, en hij is xbww redacteur en volgt alle BF4 nieuwtjes alsof zijn leven er van af hangt en is veel beter op de hoogte dus laat hem de officiele platoon maar aanmaken
Ok ik moet ook achter BF4 aan dus Zitten er nog verschillen in versies? Of kan ik elke ps4 versie via marktplaats/bazaar gewoon aanschaffen?
Je hebt een Pre order versie waar de China Rising LC bij inzat maar betwijfel of je die nog ergens kunt krijgen Van het weekend ook maar een keer weer spelen (voor het eerst in een maand of 2) Lijkt mij wel gezellig met een groepje van hier
Let wel op dat je een EU exemplaar koopt; met US kun je gedonder krijgen met DLC (of is dat niet meer).
Huh, had jij hem niet op de 360? Dacht dat we daar nog wel eens samen gespeeld hadden,.. is dat alweer zo lang geleden?