Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja hoor, je hebt alleen schroevendraaiers en wat geduld nodig. :p

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou lekker dan 8) al mijn files zijn opeens corrupted. Kreeg telkens gezeik met het opstarten van games vanaf de HDD en nu na opnieuw de console uit en aan, is alles dus corrupted :p fuck

nvm :+ het was een corrupted profile, opnieuw mijn profiel installeren heeft geholpen :)

Laatst bewerkt: 25 feb 2014
  3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm...waar haal ik zo'n CD? Dat eerst nog maar uitproberen anders..

Ok dan. Nou als het niks wordt met die cleaner CD, dan ga ik dit doen. Bij mij blijft de error ook gewoon ''open tray'' geen bericht dat de disc misschien is beschadigd of wat dan ook. Ik deed vanavond even de 360 aan en terwijl er gewoon een game in zat, stond er ''open tray''. Zou maar zo kunnen als ik hem nu aanzet, dat hij de game gelijk ziet. Echt weird. Maar ik heb niks te verliezen.

4. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
  5. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb mijn xbox verkocht, en wil dus alles eraf hebben. Ik had mijn paypal etc. gelinkt met de xbox, zodat ik direct aankopen kon doen.

Nu heb ik de Xbox al geformatteerd, en is het geheugen weer geheel beschikbaar.

Wat moet ik nu nog doen om zeker te zeten dat de koper niet kan beschikken over mijn gegevens, met in het bijzonder dus dit paypal account

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Helemaal terugzetten naar fabrieksinstellingen volgens mij. :)

7. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Weet je misschien ook hoe ik dit doe?:+

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm dacht dat er altijd wel een factory reset was op de 360 bij console settings ofzo. Maar kan het zo niet vinden online. Iedereen zegt dat je hem gewoon moet formatten je HDD en dat dat ook goed is.

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Volgens mij hoef je alleen je volledige gamerprofile te verwijderen. Als het goed is kunnen ze dan nooit via jou XBL profiel naar de store, en zullen ze niet eens te weten komen wat PayPal is ;).

10. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Het gamerprofile is toch nu verwijderd van de xbox, na het formatteren? Ik moet in ieder geval weer inloggen. Klopt dit?

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga zo de 360 openschroeven en hopelijk ga ik de boel fixen zodat games gewoon meteen geladen worden. Hopelijk fixt het ook gelijk het andere probleem van de disc drive. Dat is dat als de lade sluit zonder een disc erin, ik aardig de sjaak ben. Dan kan het een halfuur tot uur duren voordat de lade weer open gaat, na tig keer de eject knop gebruikt te hebben dus.

12. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Twee vragen. Mijn 360 doet niks meer en wil nog wachten met de one tot de NL versie uitkomt gezien ik nog flink wat games te spelen heb oo 360.

Vraag 1 kent iemand de site xbox360gameskopen.nl ? Ze bieden daar goedd tweede hands xboxen aan voor mooie prijs (getest etc en garantie) en das eigenlijk enige wat ik nodig heb.

Vraag 2 Ik kan toh gewoon mijn harde schujf overzettrn met al mijn profiele en saves? En hoe zit hrt met mijn gedownloade games zoals arcade en content? En hoe xit het met bijvoorbeeld de season pass an among wolves rn walking dead 2. Werken deze dan gewoon of moet ik autorisaties omzetten?

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zolang je HDD niet stuk is, kan je die gewoon ergens anders in doen ja :) Je kan ook even op marktplaats kijken. Zullen vast wel wat xbox'en in de verkoop staan.

14. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Maar iedereen vraagt echt nog een flink bedrag hoor! En heb exht aleen de xbox nodig. Zal niet me harde schijf zijn. xbox start niet op.

Maar autorisaties gaan ook over? er zit toch ook ergens zon autoriasatie knop in je xbox?

15. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen of de savegames die je in de cloud plaatst automatisch worden geüpdatet? Wanneer je de Xbox opstart, krijg je een scherm waarin je moet kiezen of je de savegame wilt opslaan op je harde schijf of in de cloud. Eigenlijk wil ik dat het voor de zekerheid op beide staat, dus vandaar mijn vraag of dit al automatisch gebeurt.

16. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je de cloud kiest worden ze automatisch geupdate

Send with Tapatalk HD for Android

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je kan het niet op beide zetten. Wat je wel kan doen is een kopietje zelf maken, maar het is niet zo dat de game op zowel de cloud als de HDD het opslaat nee.

18. Wouterhaaima

Wouterhaaima New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik ben hier niet bepaalt bekent qua xbox hier maar heb sinds kort GTA 5 gekocht (via maarktplaats) alleen kwaliteit is drie keer waardeloos de figuren onder ander die zuiplap en die zuid afrikaanse man geblokt loop eigelijk met een poppetje rond met beentjes armpjes en een rompje meer eigelijk laat ie niet zien. heb een xbox arcade en hij speelt zich af op HDMI 1080p
    op usb 2.0 32GB en afgespeeld op een 1T externe harde schijf maar niets heeft invloed heb al op een andere xbox gespeeld maar dat was exact het zelfde.
    wie kan mij helpen????

19. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Waarschijnlijk kan dit je helpen :):

20. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Zo, de hele Xbox One discussie gelaten voor wat het is. Ook niks van gevolgd eigenlijk. Begin nu wel nieuwsgierig te worden naar wanneer hij uitkomt. Is daar al iets meer over bekend? Laatste wat ik heb gehoord waren geruchten over november.

Deel Deze Pagina