Buiten de afleveringen met Emile Schelvis vind ik het al snel een topshow, dus misschien ben ik niet helemaal betrouwbaar in deze Daarnaast was de van Gaal bash gewoon terecht. Die man spoort echt niet.
Moet WinterBase gelijk geven in deze. Was een toffe VI Die Dijkshoorn is ook een mooie snuiter trouwens! Mogen ze wat mij betreft met Kieft vaker uitnodigen. Valt me wel altijd op dat die Dijkshoorn met een muts op zo de broer van kabouter Plop zou kunnen zijn
Mooie aflevering inderdaad, Dijkshoorn is ook droog, zo'n opmerking als deze bijvoorbeeld: http://www.rtlxl.nl/#!/voetbal-international-197775/35689e78-37ec-4607-af8b-627192ac11aa Maandag met Hugo Borst
Daar geniet ik wel van, want de keuzes van Van Gaal snap ik echt niet. Als je in de basis van een topcompetitie speelt (Nigel de Jong, Emanuelson) dan word je niet geselecteerd. Speel je leuk tegen Zwolle, dan zit je er bij. Dus dat eerste half uur vond ik prachtig Daarnaast is het gewoon een dorpsidioot. Dijkshoorn mag van mij ook wel vaker aanschuiven btw.