Zit je zo dicht bij de TV dan? Ik vind die kabel vrij kort. Prik 'm altijd in de laptop naast me op de bank als ik hem tijdens spelen wil opladen.
ik heb een kabeltje van 3m besteld , koste nog geen tientje ideaal voor wanneer ik weer eens vergeet de controller op de lader te doen
Ik heb mn TV op mn bureau staan, met een luie stoel ervoor. Soms verplaats ik me naar de bank, maar ik merk dat ik liever aan mn bureau zit om me goed te kunnen concentreren.
Als ik weet dat ik lang ga gamen, dan doe ik de kabel alvast erin van 3m. Naast mijn bank (aan beide zijden) heb ik een stopcontact, dus ideaal ;-)
Disc eruit halen, disc omdraaien en goed schoonmaken zodat er geen enkele vlek meer erop zit. PS4 herstarten, disc erin en nogmaals proberen. :b:
Bij 'Meldingen'? Op X drukken en hij begint met installeren? Nee, werkt niet? Zo doe ik het altijd met updates etc.
Wellicht al ergens genoemd, maar kan het niet vinden: - Ik koop een PS4 waar een gedownload spel op staat (via een specifiek PSN account). - Ik koppel vervolgens mijn eigen PSN account. Kan ik dat gedownloade spel (via een ander PSN account) dan nog steeds gebruiken? Of verdwijnt deze op het moment dat ik een ander PSN account gebruik?
Nog niet met de PS4 getest maar het was bij de PS3 altijd zo dat als een spel op de hdd staat je het met elke account op die console kunt spelen. Zal bij de PS4 niet anders zijn gok ik
is dat niet alleen zolang het PSN acccount die het spel gekocht heeft deze PS4 als zijn primary console aangemerkt heeft staan? en gaat het anders via online license checks?
Ik heb ook een vraag, weet niet of dit de goede plek is maar hier komt het. Als ik de DLC koop CoD voor de PS3 kan ik deze dan ook gebruiken straks voor de PS4? Of zal ik hem dan weer opnieuw moeten aanschaffen? Alvast dank!
Ook een vraagje.. Heb hier in de US satelliet internet met een datalimiet van 25 GB en die ram ik er aardig snel doorheen... Van 00:00 tot 05:00 gaat die limiet er elke nacht af en kan ik vrij downloaden, is er een manier om m'n PS4 na 12 uur aan te laten springen om updates binnen te halen? Ik dacht dat er op PS3 wel zoiets was maar heb het op m'n PS4 nog niet gevonden. Heb trouwens nog weinig vrienden in m'n lijst ook, voeg me maar toe : Sinac10
Kun je al ergens lege PS4 hoesjes bestellen? Thief was binnen gekomen maar hoesje is totaal verrot door PostNL. Winkel waar ik hem heb gekocht al een bericht gestuurd, maar voor de zekerheid maar alvast verder kijken.
ligt het aan mij of kunnen we geen parties maken op dit moment? ik krijg de hele tijd errors edit:// ligt niet aan mij PS forum staan er vol mee