PU is Puberaal, PS Mag is redelijk serieus. Wordt door Belgen gemaakt, dus is niet zo gek dat ik me er aan irriteerde.
Nee, zo bedoel ik het niet. De manier van schrijven, de gezegdes, bepaalde woorden....slechte humor, ik kon me daar vroeger aan irriteren. Het is echt alweer 15 jaar ofzo (daaamn, nu voel ik me effe oud) geleden dat ik dat blad voor het laatst gelezen heb, dus misschien is het wel allemaal veranderd ondertussen.
Heh, we zullen zien. Slechtere humor dan de PU kan iig al niet! Hoe dan ook een mooi koopje; jaar abbo op een magazine + infamous.
Infamous 2 SE, Beyond 2 Souls SE, Journey CE Gaat zo nog wel even duren voordat ik een PS4 ga halen. Wil eerst alle games die ik voor de PS3 heb uitspelen.
Rayman kunnen annuleren bij all4games bestel ik bij donderdag bij bol.com staat er voor 23;00 besteld morgen in huis! En wat denk je vandaag weer niks binnen zucht..
Oeh wist niet dat er een disc versie van Journey was Jij hebt smaak trouwens! Je speelt tot nog toe louter toppers
Heb momenteel wel zo'n beetje de meeste ps exclusives. Dat is wel makkelijk aan het einde van een console generatie
Vergeet steeds alles te patsen maar deze toppert laatst gekocht, erg tof retro spelletje voor ff tussendoor met aanstekelijke muziek en nog voor bijna gratis ook.
Een Pats topic? Omdat niemand die heeft aangemaakt. Voel je vrij om er een te maken! Tenminste, ik zie niet waarom dat een probleem zou zijn. ik kom net een paar centen te kort voor deze.