Denk dat zeker niet zo is (wat een kut game is Battlefield 4 eigenlijk ) De beta op de One was gewoon snel en vloeiend, dan zal dat zeker niet zo drastisch afnemen op de 360.
Neem wel even in je achterhoofd, dat de 360 versie door andere ontwikkelaars word gemaakt. Kan zo anders uitpakken.
Ja het zou zomaar kunnen maar traag als BF4 zou ik me niet kunnen voorstellen. Edit: Zeer waarschijnlijk zal dit in grafisch opzicht het een en ander veranderen, meer een soort uitgekleed goedkope versie.
BF4 blijft toch mijn main shooter. Is iets meer volwassen. Maar Titanfall gaat een toffe game naast BF4 worden voor mij. Als ik meer no brainer wil gamen.
Met de juiste game modes en voldoende content denk ik dat TF juist een main titel voor mij kan worden. Het is alleen afwachten of het ook daadwerkelijk de evolutie van cod is waar ik op heb zitten wachten.
Ik dacht 15 mappen. Niet bevestigd verder The full release of Titanfall will feature 15 maps and 33 weapons according to data mined from the beta release.
De achievements met pics. Die pic met de burncards is echt awesome. http://www.visualbounds.com/Private/X1A/game.htm?id=1292135256
Dat zou een mooi aantal zijn. Genoeg om je mee te vermaken en zal wel even duren voordat je er zat van gaat worden. Tegen die tijd komt er ongetwijfeld DLC met nieuwe maps en dan heb je die er ook weer bij.
exact dat is wat ik het laatst gehoord heb. Hoop dat er veel variatie zit in de levels, vond dat met de demo goed dat de levels behoorlijk verschillend waren een druk en dicht met de gebouwen en de ander eigenlijk een open veld. Erg veel zin in de game al vermaak ik mij nu met de op een na beste shooter op de "next gen" consoles Garden Warfare