[XOne] South Park: The Stick of Truth

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jun 2012.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb gekeken. Zag niks in de flyer. En 37,- bij gamedumper is ook al weg

Laatst bewerkt: 2 mrt 2014
  2. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    welke?

3. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Op hun site staat alle?

4. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben gisteren bij de Game Mania geweest en de verkoper zei dat ze hem al mochten verkopen. Alleen de levering waar hij bij zou moeten zitten was nog niet binnen. Ik kon het bij een ander filiaal proberen en anders moest ik dinsdag maar terugkomen.

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dus jij wacht liever een jaar, dan dat je de 360 weer aansluit? Apart.

Ik snap sowieso niet waarom iemand gelijk zijn 360 en PS3 de deur uitdoet, als je ziet welke games erop verschijnen dit jaar. Over 2 weken heb je ook Dark Souls 2, die ook niet op next-gen is. Sterker nog, de 360 en PS3 hebben meer releases, omdat de meeste games voor de One en PS4 ook gewoon op de 360 en PS3 uitkomen. Titanfall is de Xbox One game, maar komt ook gewoon op de 360 en PC. Sluit gewoon je 360 aan als je South Park wilt spelen. Een eventuele next-gen versie zal niks toevoegen. Het zal best komen, want het is immers Ubisoft.

6. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Omdat ik niet vaak spelletjes speel. Soms maanden niet. Vergeet ook vaak dat een spel, welke ik leuk vind, al uit is en zie het pas een tijd er na.
    Daarnaast omdat ik mijn TV-kast genoeg heb staan en er niet twee van die lompe dingen in passen.

Niet iedereen heeft dezelfde behoefte.

Laatst bewerkt: 2 mrt 2014
  7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik was al klaar met de Xbox 360 en wilde echt dolgraag, ondanks de geringe hoeveelheid beschikbare games, aan de slag met de PS4. Vandaar dat ik mijn 360 niet meer aanraak, en hoop dat South Park op de next gen consoles verschijnt. ;)

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Hier zelfde als Daz. Heb niet meer zoveel tijd als vroeger. Speel 1 of 2 games tegelijk paar uurtjes per week.

Er is niet veel uit op ps4 maar genoeg om me bezig te houden.

Daarnaast kreeg ik nu nog wst voor mijn 360. Straks niet meer.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Voor mijn gevoel is 360 nog steeds current gen dus mij hoor je niet klagen :+

10. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Dit inderdaad :+

11. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
  12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Je hoeft de console ook niet aangesloten te houden. Als er echt een game is die je graag wilt hebben, dan trek je hem even uit de kast.

Het gaat toch om de games? Als de PS4 een toffe game heeft, dan speel je daarop. Heeft de 360 een toffe game, dan speel je daarop. Zo te lezen heb je nog je 360, dus dan zou ik met alle plezier de 360 weer aansluiten als je South zo graag wilt spelen.

Geen XBLA games gekocht? Ik ga mijn 360 niet voor 100 euro verkopen, als er voor meer dan 500 euro aan digitale games op staan. Zonde, geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt. Ik wil over 10 jaar die games nog kunnen spelen.

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik niet. Had best wat ps1 games en ps2 games. Maar die speelde ik nooit toen ik een 360 had.

Maargoed gezien de 360 al weg is zou een ps4 versie fijn zijn ook met zelfde graphics.

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De ontwikkeling van het spel heeft veel langer geduurd dan gepland, daarom hebben ze er denk niet voor gekozen om gelijktijdig aan next-gen versies te werken. Nu de 360, PS3 en PC versies klaar zijn, zullen ze geheid de boel porten naar next-gen. Alleen moet je geduld hebben. Ubisoft is uitgever, dus ik denk dat ze het wel zullen doen. Hebben ze immers ook bij Rayman Legends gedaan, alleen het duurt een paar maanden.

15. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand waar ik de uncensored versie voor de PS3 kan kopen?

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wat ik ervan begrepen heb komt de censuur door een day 1 patch. Gewoon de internet kabel eruit trekken en gamen maar.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    You sure?

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.088
    Precies. Geen enkele interesse in de XBO, maar de 360 blijft een geweldig systeem waar ik schitterende games voor heb, waarvan heel veel via XBLA. Moet er niet aan denken hem weg te doen. Integendeel.

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat vertelde mijn broertje, maar nu ik zo op Google zit te kijken kan ik dat niet bevestigen. In de link staan de day 1 patch notes, met onder aan de pagina dat er bepaalde scenes gecensureerd zijn. Maar er staat niet bij of dat ook door middel van de day 1 patch wordt geïmplementeerd. Hier de link:

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=102210887&postcount=497

Nou ja, ik probeer het gewoon door mijn internetkabel eruit te trekken. Anders pech gehad. Censuur bij South Park slaat helemaal nergens op, terwijl je bij andere games de meest gewelddadige moorden pleegt. Er wordt met verschillende maten gemeten. Het weerhoudt me er echter niet van om volgend weekend te genieten van deze game.

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Enig idee of de steam versie ook gecensureerd is? :eek:

Deel Deze Pagina