TLC ook uitgespeeld. Beetje matig als ik eerlijk moet zijn, maar eindgevecht was wel aardig. Jammer dat je daar geen epic reward krijgt en ook niet eens de kans om die green orbs op te pakken, waar ik me wel vaker aan geïrriteerd heb tijdens het spelen van de game. Voor de rest best wel tof, maar er moet echt veel gefixed worden zeg. Wel maar 1 vastloper gehad, maar staat tegenover dat anderen er tallozen hebben gehad.
Beetje aan de korte kant, want vond dat er te weing gezegd is over de framerate. Verder wel een aardige review, want na 10 jaar kun je er ook weinig meer over zeggen.
Ik moet zeggen dat ik niet/nauwelijks last heb gehad van drops in de framerate, staat ie bij jou op je HDD geïnstalleerd? Ik speel ook op een slim maar ik weet niet of dat veel uitmaakt.
Hij staat bij mij wel op de HDD geïnstalleerd en dat maakt wel degelijk verschil voor de laadtijden. Die vallen best wel mee. En gelukkig hoef je in deze versie niet 20 minuten naar aftiteling te kijken als je de game uitgespeeld hebt, voor dat zwaard.
Vielen dank! Dacht van de week nog dat het in TLC te vinden was, of net als dat gekrulde zwaard te koop bij die winkel in Bowerstone North.
Ik heb hem volgens mij bijna uitgespeeld. Beetje een tegevaller voor mij controls werken niet heel lekker en meerdere vastlopers gehad.
Waar ben je? Vastlopers op de Xbox 360 versie kan ik me niet herinneren, controls zijn wel een beetje achterhaald. Maar moet zeggen dat ik het altijd lekker vond spelen. Maar goed dat zal nostalgie zijn. Vooral de muziek en mooie omgevingen, blijven me echt bij. Qua grafische pracht zeker niet de beste game, maar het ontwerp van alles is zo mooi. En de humor!