Ik vraag me af wie bepaalt dat het in EU wél gecensureerd is en in de VS niet. En waarom ook. Het zijn allemaal losse landen met eigen wetten. Staten in de VS hebben ook niet allemaal dezelfde wetten. Ach, hopelijk komt deze later ook voor next-gen. Importeer ik 'm gewoon via de Amerikaanse Amazon voor m'n PS4.
Niet meer je 360 wegdoen dan als je toekomstige releases er nog op wilt spelen Ik snap dat je niet de behoefte hebt voor meerdere consoles, het gevolg is dan alleen dat je niet alle toffe games kan spelen. Dat probleem heb je alleen dit jaar, vanaf volgend jaar gaat de focus denk helemaal naar One/PS4 voor de ontwikkelaars.
Gaat hier voor de PC komen Of PS4 als die ook komt Nu op Comedy Central de Black Friday aflevering van South Park !
Nog niet echt een antwoord wat ik zoek, maar duidelijk genoeg. Morgen maar eens zien of ik hem überhaupt in Sneek kan scoren.
Heb er inmiddels een aantal uurtjes opzitten. Wat een verschrikkelijk geniale game!! Is echt net of je een episode zit te kijken. Gameplay is tof en zit zoveel humor in de game.
En Moderators zijn doorgaans eerlijk over hun gespeelde games. Lijkt dus het aanschaffen waard. Overigens nog geen moderator getroffen die dat niet is. Daarvoor ben je dan toch mede mod of niet?