FM5 [Finished] Rivals Challenge 2014

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 15 dec 2013.

1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Het is wel zo dat ik inderdaad vaak het laatste uur verlies omdat we hier ook rond 18:00 eten. Ik zeg absoluut niet dat ik daarmee betere tijden kan halen, maar een tijd gezet rond 18:00 is toch wel mijn laatst (mogelijke) tijd.

Het is zo dat bij mij de motivatie en concentratie om door te rijden, als ik de snelste tijd heb staan, inzakt. Ik selecteer vaak wel hogere geplaatste mensen, maar als ik sneller ben dan mensen in de rivals challenge is het voor mij goed :+. Helaas is het ook zo dat ik in dat laatste (half) uur toch geen betere tijd kan neerzetten, daar heb ik minimaal 2 uur voor nodig :+. Of er nou iets veranderd of niet, ik vind het goed!

Laatst bewerkt: 2 mrt 2014
  2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Hmmm, we hebben allemaal 7*24=168 uur om een tijd neer te zetten, het hóeft niet in dat laatste halfuurtje he! Denk dat met een andere eindtijd het 'probleem' hetzelfde blijft, alleen wat verplaatst wordt. 19.00 komt mij dan goed uit, etenstijd op zondag is altijd onvoorspelbaar, maar vaak is het (net voor) 19u wel achter de kiezen. 18.00 of 17.00 kan hier onder etenstijd vallen, en dan krijg je zo'n grijs gebied (probeer altijd wel rond 19u de score op te maken).

Eindtijd 23.59 wordt m sowieso niet... Op dat moment slaap ik (en in de ochtend geen tijd/zin om de scores te checken, dus dat wordt dan op z'n vroegst 19:00 dae dag erná)

3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Zon. 12u overdag, maek mien nie uut.

Wat mij wel opvalt is dat de traditionele top al weken lang wacht op de laatste paar uur. Juist dan is de vroege avond als eindtijd mijn inziens niet praktisch.

4. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Nu snap ik ook dat jij altijd zo hoog eindigt en wil ik je bij deze diskwalificeren. Ik hou me netjes hier aan!
    http://www.truckstar.nl/rijtijden/
    56 uur dus, jij maakt er meer als 3x zoveel van!

:+

5. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Bij de eerste challenges had ik echt nog zin om te rijden, nu pak ik door de week vaak een avondje en zet voor dat moment een redelijke tijd neer. Zoals ik al zei, ik krijg het bijna niet voor elkaar om zonder goede reden (lees: geen 1e plek :+) een betere tijd neer te zetten. Vervolgens wacht ik tot zondag en dan heb ik weer iets om tegen te rijden, vaak is dat zo rond het middaguur, tussen 14:00 en 18:00. Meer tijd wil en kan ik er niet meer insteken. Ondanks dat ik Forza 5 een fantastische game vind (met gebreken), begint de drang om te spelen langzamerhand wat minder te worden.

De tijd die we hebben (de 168 uur) heeft voor mij weinig te betekenen. Ik kan pas alles geven als er een tijd staat waar ik me op kan concentreren. Het lastige is dat die tijden vaak laat gezet worden, en mensen gewoon geen tijd meer hebben om een paar goede rondes te zetten (i.v.m etenstijd). Natuurlijk wil iedereen graag tot het laatste moment een betere tijd neerzetten, maar de competitie duurt tot 19:00 en dan is het gewoon voorbij.

Nogmaals, er hoeft van mij niks te veranderen, maar ik zou het zeker niet erg vinden als de deadline iets vroeger is.

Enne @
    Zon. 12u overdag, maek mien nie uut.

Wat denk jij dan? Ik heb geen kids die lekker vroeg wakker zijn, zondag is mijn 'Ik ga helemaal niks nuttigs doen' dag, voor 12 uur geen Xbox :+

6. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Ben er helemaal klaar mee, te weinig tijd en echt racen is veel leuker.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

7. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Je laatste zin slaat koppen met spijkers iced. Lees daarna je post nog eens. ;-)

Maar laat verder zitten ook. T kan me eigenlijk ook mijn derriere kunnen oxideren. Probeer slechts mee te denken

8. RandySavage

RandySavage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas geen tijd gehad om er eens goed voor te gaan zitten... Leuke discussie over de eindtijd trouwens, ik ben allang blij als ik ergens in de week 2 uurtjes aaneengesloten kan gamen laat staan dat ik met etenstijden rekening moet houden.

Op naar RoadAmerica !

9. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel challenges er nog komen?

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    In principe net zo lang tot ik het beu ben.. Voorlopig nog niet :9

11. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Jeuj! :thumbs:

12. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Volgens mij kan 1 van ons hier wel een top 10 tijd rijden. Nu op de 37e plek, maar er is nog ruimte voor verbetering :)

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Challenge accepted :):)

14. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Op zich een leuke Rivals deze week, maar ik heb een vliegende-vinkentering-hekel aan dat hobbeltje in het fietspad. Als je bocht 1 overigens goed scherp aansnijd, heb je het hobbeltje niet.

15. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb die Hennesy Venom geprobeerd, wat een drama bak!
    Dat fietspad is indd om gestoord van te worden, slechte keuze!

16. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Die moest ik even kwijt. \0/

17. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Euh ron.... Voor de rivals zitten we op alt west ;-)

18. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

D'oh!!!! Echt?

Naja, iig wel cool toch
    8)

19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik ben in ieder geval trots op je _O_