Ziet er supervet uit allemaal! Heel veel zin in! Iemand trouwens tips waar ik hem kan bestellen/halen op de release date?
Ok, bedankt! Maar da's via een creditcard of paypal toch? Dat krijg ik maar niet goed op die xbox. Heb geen CC trouwens, wel paypal.
Yourgamezone is altijd wel goed. http://www.yourgamezone.nl/epages/Y...amezone/Products/16513&ViewAction=ViewProduct
Heb je je bankrekening gekoppeld met paypal? En heb je geld op paypal staan? Anders gaat het niet, heb er zelf ook lang over gedaan (ook geen cc). Had men bankrekening gekoppeld maar bleef vragen voor cc gegevens. Maar je moet blijkbaar ook voldoende geld op je paypal hebben staan op het spel te kopen.
Kijk, dan zal dat het zijn Bedankt voor de info! Ik heb alleen net gekeken bij yourgamezone, en denk dat ik hem toch daar ga halen. Vind een fysieke versie toch altijd net iets meer hebben Dus ook bedankt Hybrid!
Ik heb nog nooit problemen gehad op US Marketplace met Paypal en mijn gekoppelde bankrekening. Er stond nooit geld op mijn paypal rekening en ik heb diverse aankopen gedaan op de US Marketplace. Er was alleen een probleem met Paypal en Pre-Orders op microsoft.de, dat ging niet goed.
Titanfall in de pre order gedaan voor de Xbox One! Ben benieuwd naar de replay value. GT: LoNe HeRo NL
Ik wil deze game graag digitaal kopen en ga ook eens de US store proberen. Verwachten jullie trouwens niet dat Microsoft hier iets aan gaat doen? Over een paar jaar weet toch elke gezonde Hollander dat je games voor €45,- 'goedkoop' aan kunt schaffen?