Spoiler De breuk ontstond toen ze vochten en de achterlamp kapot ging en na al die jaren is de achterlamp nooit gefixed net als hun relatie na de vechtpartij. Dus nu ze elkaar ontmoeten is er eigenlijk niks veranderd sinds toen. Vooral op emotioneel gebied. Dat is wat ik dacht toen ik het zag.
Ah, zo. Dat is eigenlijk wel een goede verklaring. Spoiler Daarom ook "type the fucking report", als dat het enige is wat jullie doen in plaats van op zoek gaan...
Zo, weer helemaal bij. Geweldige serie blijft het toch! Laatste episode was wat minder, maar ben benieuwd naar de laatste twee. Het was trouwens wel de ass episode, zeg. Die van Maggie mocht er ook best wezen.
Duistere ep. Wel weer lekker veel detective-werk. Spoiler Is het dezelfde die toen ook op de grasmaaier voor de oude kerk/school zat? In één van de eerste afleveringen.
Tof Spoiler Dat Rust die gast niet herkend eigenlijk van eerst. Maar ja door die baard zie je het idd niet zo goed.
Spoiler Papania en Gillbough vroegen dus de lawn mower de weg naar de oude kerk terwijl hij lijkt op de man met alle littekens in zijn gezicht. En toen moest ik denken aan een quote van Rust. Ik weet hem niet exact meer, maar de boodschap was dat je zo blind kan zoeken naar hints om je heen, dat je de waarheid onder je neus niet ziet. Het zou overigens wel een anti climax zijn, maar tis een kleine theorie
Spoiler Ik hoop het niet, want dat zou eigenlijk een anti climax zijn. Of misschien is dat niet het belangrijkste, maar gaat het over de belangrijke mensen boven 'The Yellow King'. Ben tenminste heel benieuwd.
Spoiler Je hebt gelijk. De laatste seconden zegt hij inderdaad dat ze kijken naar de moordenaar. Dan ben ik heel heel erg benieuwd wat er dan volgende week gebeurd